Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:28:42 GMT

نمایشگاه‌های مجازی رنگ صلح و دریچه برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۱۷۵۷

نمایشگاه‌های مجازی رنگ صلح و دریچه برپا شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر از ۱۳۵ هنرمند سراسر کشور در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، کاریکاتور، حجم، نقاشی‌خط و کاشی معرق در راستای اهداف صلح‌دوستانه هنر و ارائه تصویری شایان از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی هنرمندان ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه آثار استادانی همچون «زنده یاد منوچهر درفشه»، «قباد شیوا»، «نصرالله افجه‌ای»، «اکبر نیکان‌پور»، «امیر کشمیری» و هنرمندان دیگری همچون «محمدرضا پهنابی»، «سپیده فرامرزی»، «عیسا چولاندیم» و «هلیا سلمانی» به نمایشگاه‌گردانی «هلیا سلمانی» از ۱۴ تا ۱۶آبان در گالری مجازی باغ موزه قصر برپاست.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان در کنار آثار پیشکسوتان و اساتید هنرهای تجسمی ایران در دو بخش موضوعی صلح و آزاد به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده آثار نمایشگاه «رنگ صلح» به نشانی http://qasr.ir/Portals/۱۲/Images/Exhib%۲۰book-For%۲۰Web.pdf مراجعه کنند.

«دریچه» میهمان هفتمین نمایشگاه رسانگار

فرهنگسرای رسانه در هفتمین نمایشگاه مجازی رسانگار میزبان «دریچه»، آثاری از «علی مهدی‌پور»، نقاش، خوشنویس و هنرمند خوزستانی است.

این مجموعه شامل ۱۳ نقاشی با موضوع طبیعت است و زیبایی‌های طبیعی کشورمان را به تصویر کشیده است.

«مهدی‌پور» پیش از این در ۲۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی و کارگاه‌ هنری شرکت داشته است.

نمایشگاه «دریچه» از ۱۴ تا ۲۰ آبان در گالری مجازی رسانگار فرهنگسرای رسانه برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این گالری می‌توانند به سایت فرهنگسرا به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

همچنین منتخبی از آثار این نمایشگاه در صفحه فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نشانی farhangsararesaneh به نمایش درآمده است.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه باغ موزه قصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه باغ موزه قصر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه باغ موزه قصر اخبار کنکور فرهنگسرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت