Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@22:23:34 GMT

جشن خیابانی زودهنگام در فیلادلفیا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۴۸۱

جشن خیابانی زودهنگام در فیلادلفیا +عکس

پیشتازی جو بایدن نامزد دموکرات و قرار گرفتن او دریک قدمی ورود به کاخ سفید، روز جمعه طرفدارانش را در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا برای جش پیروزی به خیابان ها کشاند.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از ایرنا، با نزدیک شدن به اتمام شمارش آرا در پنسیلوانیا و احتمال بالای اعلام پیروزی بایدن،‌ فعالان مخالف ترامپ طرفداران بایدن در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن بزرگ در خیابان های فیلادلفیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا است. تا چند ساعت پیش ترامپ در این ایالت پیشتاز بود اما با ادامه شمارش آرا، جو بایدن گوی سبقت از رقیب جمهوری خواه خود در این ایالت را هم ربود.

یکی از فعالان مخالف ترامپ با خشنودی از شکست رییس جمهوری آمریکا در برابر بایدن به واشنگتن پست گفت:‌ ترامپ به پایان رسیده است ما جشن می گیریم.
با از سرگیری شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا تا کنون بایدن نامزد دموکرات ها توانسته با کسب سه میلیون و ۳۰۸ هزار و ۴۲ رای معادل ۴۹.۵ درصد از آرا پیشتاز دونالد ترامپ نامزد دموکرات ها باشد.

ترامپ نیز توانسته تا کنون سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۴۵ رای معادل ۴۹.۳ درصد از آرا را به خود اختصاص دهد.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ تا کنون ۹۸ درصد از آرای ایالت پنسیلوانیا شمرده شده است.

شمارش آرای فیلادلفیا باعث برتری بایدن در پنسیلوانیا شد در حالیکه ترامپ روز گذشته در یک یادداشت توئیتری مدعی شد او پیروز آرای قانونی در این ایالت شده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: ایالت پنسیلوانیا شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید

سنتر کامرونی‌الاصل تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به رکورد اسطوره این تیم در لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در بازی سوم از سری پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با 50 امتیاز و 8 ریباند جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت.

 

.

 

امبید، نخستین بازیکن تاریخ NBA است که در مرحله پلی‌آف با کمتر از 20 شوت، بیش از 50 امتیاز می‌گیرد. این ستاره کامرونی‌الاصل، نخستین بازیکن تیم فیلادلفیا پس آلن آیورسن (فصل 2002) اسطوره‌ایست که در پلی‌آف 50 امتیاز می‌گیرد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان