Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فعالیت‌های کانون زبان استان به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود و این امکان ایجاد شده است که کودکان مناطق مختلف استان که مراکز ثابت کانون زبان در آنجا وجود ندارد می‌توانند از طریق فضای مجازی با کانون زبان ایران چه در استان و چه در تهران ارتباط داشته باشند و عضو کلاس‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری‌کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این استان صرفا زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند از سایر رشته‌ها در هر استانی استفاده کنند‌.

وی با بیان اینکه برای ترم پائیز امکان پذیرش زبان‌آموز جدید وجود ندارد، عنوان کرد: کودکان و خانواده‌ها از امروز می‌توانند برنامه‌ریزی‌های لازم برای ثبت‌‌نام ترم تابستان را انجام دهند که ثبت‌نام‌ آن در آذرماه انجام می‌شود.

جذب مدرس زبان در چهارمحال و بختیاری

رحیمی اظهار داشت: باتوجه به اینکه فضای مجازی امکان توسعه کلاس‌ها را برای ما فراهم کرده است کانون زبان استان آمادگی برای جذب مدرسین در رشته‌های مختلف به خصوص زبان انگلیسی را دارد که افراد واجد شرایط می‌توانند به سایت کانون زبان ایران مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان ادامه داد: ما در تلاشیم تا قبل از شروع ترم بهمن و در صورت موافقت تهران تعداد مدرسین استان را به جهت خدمات‌دهی بیشتر از طریق فضای مجازی افزایش دهیم.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا لزومی ندارد که برای توسعه کانون زبان در شهرستان‌ها اقدام کنیم ولی از قبل به دنبال این بوده‌ایم که در هر شهر یا شهرستان حداقل دو نفر مدرس که مراتب کانون زبان را طی کرده و مجوز کانون زبان داشته باشند را جذب کنیم و هم اکنون در تلاش برای جذب مدرس برای کلاس‌های مجازی هستیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار ۴ هزار نفر زبان‌آموز به صورت آنلاین و یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت حضوری از خدمات ما استفاده می‌کنند که قبل از کرونا به تعداد ۶ هزار نفر نیز می‌رسید.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون زبان ایران فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زبان انگلیسی جذب مدرس آموزش انلاین کانون زبان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد