Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@23:28:25 GMT

خط و نشان بازیکن تیم فوتبال نفت برای حریفان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۷۳۴

خط و نشان بازیکن تیم فوتبال نفت برای حریفان

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان به چشم خود دیدند هرگاه از این تیم حمایت شود نتایج خوبی می‌گیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیما انتظاری در مورد هفته اول رقابت‌های لیگ برتر و بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم تراکتور، اظهار داشت:

وضعیت تیم ما خوب است و روز به روز بهتر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم تیم بهتر شده است. از طرفی، در اردوی یک ماه تهران به خوبی آماده شدیم و مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشتیم.

وی در مورد شرایط مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد:

طی روز‌های اخیر بازیکنان سابق تیم به هتل می‌آمدند و تسویه حساب می‌کردند. فکر می‌کنم پنجره برای ثبت قرارداد‌ها باز است. اگر حمایت‌ها همینطور ادامه داشته باشد فکر می‌کنم وضعیت تیم خیلی بهتر از فصل قبل شود. مسئولان به چشم خود دیدند هرگاه از این تیم حمایت شود نتایج خوبی می‌گیریم. فکر می‌کنم تیم ما خیلی حرف‌ها برای گفتن داشته باشد.

نیما انتظاری بازیکن جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که فصل قبل در تیم پارس جنوبی دیگر تیم نفتی روز‌های سختی را تجربه کرده بود در مورد انتخاب دیگر تیم نفتی تصریح کرد:

پس از پایان فصل قبل چند پیشنهاد داشتم ولی به نفت مسجدسلیمان آمدم چون مجتبی حسینی شخصا خواهان جذب من شد. من هم دورادور تعریف او را شنیده بودم و دوست داشتم زیرنظر این مربی کار کنم. از این رو پیشنهادش را پذیرفتم و از انتخابم راضی هستم.

نیما انتظاری در پایان خاطرنشان کرد:

هواداران نفت هم برای این انتقال به من انگیزه دادند. امیدوارم با از بین رفتن کرونا شرایطی فراهم شود تا هواداران بتوانند با حضور در ورزشگاه از تماشای بازی‌های تیم شهرشان لذت ببرند. در این مدت همواره در تیم‌های پرطرفدار بازی کردم ولی شرایط در مسجدسلیمان بسیار متفاوت است. همه بازیکنان متوجه شدند این تیم چقدر طرفدار دارد از این رو دوست داریم باعث خوشحالی‌شان شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان لیگ برتر نیما انتظاری نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!