Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری یک دوره آموزشی برای ورزشکاران افغانستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در راستای مذاکرات و توافقات اردیبهشت ماه سال جاری فی ما بین مسئولین فدراسیون موتورسواری و‌اتومبیلرانی کشورمان با رییس فدراسیون افغانستان، کمیته آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری یک‌دوره آموزشی ویژه ورزشکاران افغانستانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شریعتی، سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون اظهار داشت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده و درخواست رییس فدراسیون افغانستان در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی، کمیته آموزش فدراسیون اقدام به نام نویسی آنلاین ۷۲ ورزشکار افغانستانی کرد. در این دوره چهارگانه ورزشکارانی از استان های هرات، مزار شریف و کابل حضور خواهند داشت که این کلاس با توجه شرایط موجود به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم ادامه روند گسترش تعاملات و ارتباطاتمان با کشورهای خارجی بتوانیم دوره بین‌المللی بیشتر برگزار کنیم و همچنین با بهره گیری از مدرسین خارجی مطرح بتوانیم سطح آموزشی این رشته ورزشی را بیش از پیش ارتقا دهیم و‌‌ در همین راستا مدرسین ایرانی با حضور در کشور های دیگر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به موضوع واردات موتور‌های سنگین

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اتومبیلرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کمیته آموزش دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر پیشگیری از جرم دادگستری کل استان کردستان ظهر یکشنبه در حاشیه نخستین دوره از کارگاه آموزش حقوقی مشاوران املاک کردستان در سال‌جاری اظهار کرد: به همت این معاونت و اتحادیه مشاورین املاک استان، نخستین دوره از کارگاه‌های آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در استان در سال جاری با ارائه سرفصل‌های مهم و کاربردی مرتبط با معاملات برای ۸۲ نفر از مشاوران املاک شهر سنندج توسط اساتید مجرب تدریس شد.

حسن اصلانی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقا آگاهی‌های حقوقی، پیشگیری از تخلفات صنفی و کاهش ورودی پرونده به محاکم عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مشاوران املاک در پیشگیری از کلاهبرداری، انتقال مال غیر، فروش و پیش‌فروش ملک واحد به چند نفر و غیره این افراد باید دانش حقوقی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی سرفصل‌هایی چون تعریف سند، انواع آن، آثار سند رسمی، شرایط صحت قرارداد، شناخت اموال منقول و غیرمنقول، وظایف دفاتر ثبت اسناد و املاک، نحوه تنظیم قرارداد و شروط معامله، آشنایی با جرم جعل و اسناد مجعول و راهکارهای پیشگیرانه جرایم مرتبط با اصناف تدریس می‌شود.

اصلانی افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی دادگستری استان برگزار و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد که نهایتاً برای کسانی که نمره لازم را اخذ کنند پروانه تخصصی صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: مشاورانی که موفق به شرکت در این دوره‌ها نشوند و یا نمره قبولی اخذ ننمایند، برای آنها پروانه تخصصی صادر نمی‌شود و قانوناً کسانی که پروانه تخصصی نداشته باشند پروانه کسب آنها غیرفعال می‌شود.

کد خبر 6091094

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر