Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، «جو بایدن» در نخستین سخنرانی خود در مقام رئیس جمهور منتخب ایالات متحده با قدردانی از همسر و حمایتهای او گفت: «ما امشب از آنهایی یاد می‌کنیم که سالهای طولانی برای پیشرفت آمریکا سخت تلاش و مبارزه کرده اند».

وی در ادامه از کارکنان حوزه‌های رأی گیری که با تلاشی خستگی ناپذیر از روز سوم نوامبر تاکنون میلیونها رأی را شمارش کرده اند، تمجید کرد و گفت: «به شماهایی که داوطلب شدید و در میانه این بیماری واگیردار در حوزه‌های رأی گیری فعالیت کردید، مقامات منتخب ایالتی، شما سزاوار یک قدردانی ویژه از سوی تمام مردم آمریکا هستید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور منتخب آمریکا در دقایق آغازین سخنرانی خود گفت که «مردم آمریکا انتخاب خود را بطور واضح نشان دادند» و افزود: «مردم این کشور برای ما یک پیروزی آشکار به ارمغان آوردند، یک پیروزی متقاعد کننده، یک پیروزی برای ما مردم».

بایدن با اشاره به کسب «۷۴ میلیون» رأی مردم آمریکا گفت: «ما بالاترین تعداد رأی مأخوذه در انتخابات ریاست جمهوری را در تاریخ کشور بدست آوردیم».

وی با ابراز شگفتی از جشن و پایکوبی حامیان خود در خیابانهای سراسر آمریکا گفت که این جشن و پایکوبی ها «نشانه شادی، امید و ایمانی مجدد به فردا و روزی دیگر است».

بایدن همچنین گفت که «در برابر اعتماد و اطمینان رأی دهندگان به خود احساس فروتنی می کنم».

وی همچنین خطاب به افرادی که به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا رأی داده اند، خواستار اتحاد و آشتی با آنان شد و گفت: «حالا برای تمام آنهایی که به رئیس جمهور ترامپ رأی دادند می گویم که من امشب یأس و نومیدی شما را درک می کنم… حالا بیائید به یکدیگر یک فرصت بدهیم».

معاون پیشین ریاست جمهوری آمریکا در ادامه افزود: «اکنون وقت آن رسیده است که دوطرف دوباره به یکدیگر گوش دهیم. برای پیشرفت ما نباید با مخالفان خود طوری رفتار کنیم که گویی آنان دشمنان ما هستند. آنها دشمنان ما نیستند، آنها مردم آمریکا هستند».

جو بایدن با تأکید بر لزوم احیای روح آمریکا گفت: «کشور ما بر پایه پیکاری همیشگی میان فرشتگان نیکوتر ما و تاریک ترین انگیزه های ما شکل گرفته است… اکنون زمان آن است که فرشتگان نیکوتر ما مستولی شوند».

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه اظهارات خود مدعی شد: «امشب کل جهان نظاره گر آمریکاست و من باور دارم که در بهترین حالت، آمریکا به مثابه یک چراغ راهنما برای جهان است. ما نه تنها برحسب مدلِ قدرت خود بلکه بر اساس قدرت خود به مثابه یک الگو هدایت و رهبری خواهیم کرد».

در حال تکمیل...

کد خبر 5066000

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا جو بایدن رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ جو بایدن ایالات متحده امریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ماهر الاخرس ایالت پنسیلوانیا ویروس کرونا انتخابات آمریکا فرانسه ایالت جورجیا مردم آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم