Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در هفتمین همایش جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی؛ دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت گواهی‌نامه 5 ستاره «پیشروان بهره‌وری» به خاطر انجام اقدامات چشمگیر در حوزه بهره‌وری و افزایش قابل‌توجه بهره‌وری در شرکت مس شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مس پرس، همچنین در این مراسم که به‌صورت مجازی از سوی ایمیدرو و با حضور دکتر خداداد غریب‌پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو و مهندس عباس نعیمی قایم مقام ایمیدرو و جمعی از مسئولان و مدیران ایمیدرو برگزار شد، رییس هیات عامل ایمیدرو از دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به خاطر حمایت از اجرای پروژه بهبود بهره‌وری و بومی‌سازی «ماشین کاتد کنی» در امور لیچینگ میدوک نیز تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم با بیان این‌که شرکت مس از مجموعه‌های موفق در حوزه بومی‌سازی است، گفت: امیدواریم این جریان تداوم داشته باشد و شاهد بومی‌سازی بیشتر در حوزه صنعت مس باشیم.
وی افزود: ایمیدرو به‌عنوان یک سازمان توسعه‌ای در تلاش است تا رقابت‌پذیری را در بین مجموعه‌های معدنی بیشتر کند و بدون شک شرط دست یافتن به رقابت‌پذیری افزایش بهره‌وری است.
غریب پور با اشاره به برگزاری و تداوم این همایش برای تحقق بهره‌وری و ایجاد جریان بهره‌وری در صنایع معدنی، گفت: یکی از مزیت‌های این همایش فرایند گونه بودن آن مبتنی بر اصلاح، بازخورد و تعامل است.
بر اساس این گزارش هفتمین همایش جایزه ملی بهره‌وری در بخش معدن و صنایع معدنی با هدف توجه هر چه بیشتر شرکت‌ها به ارتقاء بهره‌وری و بررسی عملکرد سالانه شرکت‌های معدنی در زمینه اقدامات صورت گرفته در حوزه بهره‌وری برگزار شد.
گفتنی است، شرکت ملی صنایع مس ایران در سال‌های اخیر با اجرای پروژه‌های فراوان با تکیه بر توان داخلی در زمینه افزایش تولید، کاهش مصرف انرژی و بومی‌سازی گلوگاه‌های خط تولید به یکی از شرکت‌های موفق در زمین بهره‌وری تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که تنها این شرکت با اجرای طرح جامع آب موفق به بازیافت بیش از 90 درصدی آب در فرایند تولید شده است که این میزان مصرف، از متوسط مصرف آب در صنعت مس کشورهای اروپایی و کشور شیلی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مس پایین‌تر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره وری بومی سازی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: دو خوشه‌ پشتیبانی و تجهیزات صنایع مرتبط با فولاد، پتروشیمی و تجهیزات حفاری به منظور رونق کسب و کار صنایع وابسته به این دو صنعت، در استان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی مهدی‌پور _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: شکل‌گیری خوشه‌های صنعتی اهمیت زیادی دارد و با ایجاد این خوشه‌های صنعتی چندین واحد صنعتی راکد نیز به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: دو خوشه پشتیبانی و تجهیزات صنایع مرتبط با فولاد، پتروشیمی و تجهیزات حفاری (تأمین و ساخت و تعمیر) به منظور رونق کسب و کار صنایع وابسته به این دو صنعت در استان ایجاد شد، با ایجاد این دو خوشه صنعتی دو قرارداد به مبالغ یک میلیون یورو و ۴۶۰ میلیارد ریال با صنایع بزرگ استان در راستای تولید و تأمین تجهیزات مورد نیاز آن‌ها منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: افزایش گردش مالی، توسعه قراردادهای قبلی، سفارش‌گیری از صنایع بزرگ و جلوگیری از خروج سفارش‌ها در استان از مزیت‌های راه‌اندازی این خوشه‌ها است، همچنین راه‌اندازی این خوشه‌ها و شناسایی ظرفیت‌های فنی موجود در استان باید جلب رضایت شرکت‌های بزرگ صنعتی را به همراه داشته است.

مهدی‌پور با اشاره به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط، اضافه کرد: این صنایع عامل اصلی رشد و توسعه کارآفرینی و نوآوری است که در رفع بیکاری و محرومیت بسیار اثرگذار است و فرصت‌های جدیدی را برای جذب سرمایه گذار ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه استفاده از خوشه‌های صنعتی در توسعه صنایع کوچک و متوسط یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد است، ادامه داد: یک خوشه موفق می‌تواند نیرویی جهت‌دهنده تلقی شود که توسعه یک حوزه صنعتی خاص یا یک اقتصاد منطقه‌ای را در بهترین شکل ممکن به وجود آورد.

کد خبر 748739

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد