Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد  علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فسخ قرارداد یک طرفه رضا شکاری اظهار کرد: کمیته حقوقی باشگاه را مکلف کردم که از شکاری شکایت کند و به صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و این پرونده در کمیته تعیین وضعیت رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیپور درباره اینکه باشگاه تراکتور قصد دارد از باشگاه پرسپولیس به علت تحریک رضا شکاری شکایت کند، گفت: به نظرم محال است که رای کمیته تعیین وضعیت به نفع شکاری صادر شود. البته فرض محال این بازیکن به هر باشگاهی برود در آن صورت ما از باشگاه تحریک کننده شکایت می‌کنیم. به نظرم کار شکاری اخلاقی نبود و من متعجب شدم که این بازیکن قراردادش را فسخ کرد. من علاقمند به بازیکنان جوان هستم و دوست ندارم آن‌ها تصمیمات احساسی بگیرند. به هر حال برخی از مدیربرنامه‌ها چراغ سبز به بازیکنان نشان می‌دهند و باعث می‌شوند که بازیکنان قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند.  

شکاری از یک تیم اسپانیایی پیشنهاد داشت 

مدیرعامل تراکتور درباره درخواست فسخ قرارداد شکاری بیان کرد: شکاری درخواست فسخ قرارداد نداده بود. البته یک بار  او و مدیربرنامه اش که در اسپانیا مقیم است طرح ترانسفر به یکی از باشگاه‌های دسته پایین‌تر اسپانیا را دادند که بعد از همفکری با یکدیگر تصمیم گرفتیم که شکاری به خاطر حضور تراکتور در بازی‌های آسیایی در تبریز بماند. پدر شکاری هم در این جلسه بود و همراه با مدیربرنامه این بازیکن گفتند که شکاری در تراکتور ادامه بدهد و بعد از آن درباره آینده اش تصمیم می‌گیریم. البته منصوریان ۵، ۶ روز بعد از این ماجرا به من گفت که شکاری در تمرینات جدی نیست.  

قرار بود شکاری فسخ قراردادش را پس بگیرد 

او افزود: من زمانی که متوجه شدم شکاری قراردادش را فسخ کرده است، علت این کارش را پرسیدم که با صداقت جواب داد و گفت: وکیلم این کار را کرده است. من مطمئن بودم که شکاری بازیکن فیکس تیم تراکتور می‌شود به همین علت به او گفتم فسخ قراردادش را پس بگیرد و به تیم برگردد، اما دیگر خبری از او نشد.  

علیپور درباره اینکه شکاری خواستار افزایش رقم قراردادش شده بود، گفت: بحث‌هایی درباره اصلاح قرارداد این بازیکن مطرح و قرار شد مالک باشگاه تراکتور بر روی قرارداد‌ها تجدید نظر کند، اما کار به این مرحله نرسید.  

مدیرعامل تراکتور درباره اپیدمی فسخ قرارداد‌های یک طرفه بازیکنان این تیم بیان کرد: من فرد حقوقی نیستم و از بند‌های قرارداد اطلاع ندارم. طبق دستورالعمل‌های فیفا، فسخ قرارداد‌ها در هر شرایطی رخ می‌دهد. بازیکنان بهانه‌ای می‌آورند و قراردادشان را فسخ می‌کنند. همچنین قانونی وجود ندارد تا جلوی اقدام بازیکنان گرفته شود. ما نمی‌توانیم قرارداد‌ها را طوری ببندیم که کسی نتواند قراردادش را فسخ کند و این موضوع به ارتباط باشگاه و بازیکن برمی گردد. البته بازیکن به راحتی قراردادش را فسخ می‌کند و  بعد از گذشت ۶ ماه بازیکن آزاد می‌شود و به تیم دیگری می‌پیوندد. به نظرم قانون فسخ قرارداد بازیکنان باید اصلاح شود تا آن‌ها به راحتی نتوانند قراردادشان را فسخ کنند.

بیشتر بخوانید

علیپور: هماهنگی با سیستم منصوریان زمان می‌برد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور قراردادش را فسخ فسخ قرارداد قرارداد ها یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • اشخاص غیرتجاری مشمول معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه شدند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!