Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره صحبتی که با همتای آلمانی خود در لیورپول پس از مصاف دو تیم داشت توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در حالی که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به سمت یورگن کلوپ رفت تا با او دست بدهد و به رختکن برود، سرمربی آلمانی لیورپول او را نگه داشت و ثانیه‌هایی با وی صحبت کرد. تصور می‌شد که موضوع صحبت این دو نفر درباره برخی از تصمیمات داور نظیر پنالتی که به سود دو تیم اعلام کرد باشد، اما گواردیولا فاش کرد که او و همتای آلمانی‌اش درباره لزوم استفاده از پنج بازیکن تعویضی در لیگ برتر صحبت کردند، قانونی که برخلاف سایر لیگ‌های قاره سبز در لیگ برتر تصویب نشد.

گواردیولا در این باره به شبکه BBC گفت: ما درباره استفاده از پنج بازیکن تعویضی صحبت کردیم. اگر مردم می‌خواهند به ما میکروفن بدهند تا در این باره صحبت کنیم، آماده‌ایم نظرمان را بگوییم. در این بازی یک بازیکن انگلیسی، دفاع راست تیم ملی انگلیس، مصدوم شد (اشاره به ترنت الکساندر آرنولد). او اما تنها مورد نیست و کلی بازیکن دیگر مصدوم شده‌اند. در سراسر دنیا تیم‌ها مجاز به استفاده از پنج بازیکن تعویضی هستند و همین هم کلید موفقیت‌شان است، اما اینجا همه چیز کاملاً برعکس است. ما بارها درباره این موضوع حرف زده‌ایم. اینجا ما فکر می‌کنیم که از همه خاص‌تر هستیم (کنایه از مخالفت با پنج تعویض) و از بازیکنان‌مان محافظت نمی‌کنیم و خب به همین دلیل هم این یک فاجعه است. تقویم این فصل یک سال پیش تنظیم شده است و من امیدوارم که بازیکنان مصدوم برگردند، وگرنه ادامه این روند کار را سخت خواهد کرد.

لیگ برتر انگلیس| ناکامی لیورپول در صعود به صدر با تساوی مقابل منچسترسیتی

 

گواردیولا درباره بازی هم گفت: ما در دقایق ابتدایی بازی مشکل داشتیم، چون حریف در خط حمله‌اش چهار بازیکن داشت. سادیو مانه و صلاح بین خطوط بازی می‌کردند و بعد از آنکه ما تغییراتی در بازی‌‌مان به وجود آوردیم کنترل‌مان بر توپ و میدان بیشتر شد. شیوه بازی حریف و واکنشی که ما به آن نشان دادیم، باورنکردنی بود. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تفاوت میان دو تیم این بود که آنها یک پنالتی را به گل تبدیل کردند و ما آن را از دست دادیم. دفاع کردن مقابل لیورپول کار آسانی نیست. معمولاً آنها با سه مهاجم بازی می‌کنند، اما این بار چهار بازیکن داشتند و بازیکنان پشت سرشان هم کلی می‌دویدند. بنابراین ما نمی‌توانستیم دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم. بعد از تغییری که در بازی‌‌مان اعمال کردیم شهامت‌مان برای ماندن در فاز حمله بیشتر شد و گل زیبایی هم زدیم، اما متأسفانه یک پنالتی را از دست دادیم و مقابل تیمی مثل لیورپول اگر پنالتی از دست بدهی، کارتان سخت‌تر می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال