Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از فراگیر شدن ویروس بسیار خطرناک کرونا، لوازم جدیدتر و بیشتری برای استفاده از مواد ضد عفونی ساخته شده است و دلیل آن هم این است که در محل های عمومی و مکان های دیگر که امکان شستن دست ها وجود ندارد؛ از دستگاه های ضدعفونی کننده دست استفاده میشود.

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک (هوشمند)

دستگاه های ضد عفونی کننده دست اتوماتیک یکی از پر استفاده ترین دستگاه های ضد عفونی کننده در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فناوری یکی از فناوری های مهمی است که امروزه در هر کجا، چه در محل کار و چه در منزلتان به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

با استفاده از این دستگاه شما به راحتی و بدون دخالت دست هایتان (که مطمئنا در آن زمان آلوده هستند) می توانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی دست های خود را ضد عفونی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست های خود را در محل مشخص شده بر روی دستگاه قرار دهید؛ خود دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار مواد ضد عفونی کننده دست را بر روی دستان شما می ریزد و دست هایتان را ضد عفونی می کند.

این دستگاه برای سن و سالی مناسب است چرا که نحوه استفاده از آن بسیار ساده است و هیچ زحمتی برای شما نخواهد داشت.

جهت رویت مدل ها، مشخصات بیشتر و قیمت  به سایت azinsanat.com  مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۶۳۷۷۰۰۰  تماس بگیرید

دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی

شاید این دستگاه یکی از دستگاه های کم تر شناخته شده باشد. این دستگاه ها دوام زیادی دارند و عملکرد آن ها هم بسیار ساده است. درست مانند دستگاه قبلی که به شما معرفی کردیم، این دستگاه هم می تواند در همه جا و توسط هر شخصی مورد استفاده قرار بگیرد.

با قرار دادن دست های خود در محل مشخص شده دستگاه و فشار پدال آن با پا، دستگاه مواد ضد عفونی کننده بر روی دست های شما ریخته می شود.

نگهداری و مراقبت از دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی بسیار ساده است و با توجه به این که شما در هنگام کار کردن با این دستگاه هیچ نیازی به لمس آن ندارید، می توان به این نتیجه رسید که احتیاجی به تمیز کردن و ضد عفونی کردن خود این دستگاه، نیست.

دستگاه ضد عفونی کننده محیط با دستگاه مه ساز

دستگاه مه ساز که با نام دستگاه مه پاش هم شناخته می شود، این روزها در جهت ضد عفونی کردن سطوح و محوطه های مختلف، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این دستگاه مواد ضد عفونی کننده شما را به صورت نانو ذرات بسیار کوچکی در آورده و آن ها را به طور کامل در همه جا پخش می کند. ریز بودن قطرات مواد پخش شده از این دستگاه، باعث می شود تا مواد ضد عفونی کننده به همه جا و همه سطحی نفوذ کند و تمام محوطه را به طور تمام و کمال ضد عفونی کند.

از این دستگاه برای ضد عفونی کردن هر قسمتی از محل کار، منزل و ... می توان بهره برد.

جهت رویت مدل ها، مشخصات بیشتر و قیمت  به سایت azinsanat.com  مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۶۳۷۷۰۰۰  تماس بگیرید

محلول های ضد عفونی کننده دست

باید بگوییم اصلی ترین و مهم ترین المان استفاده شده در تمام دستگاه هایی که معرفی شد، محلول ضد عفونی کننده دست می باشد. این روزها اهمیت محلول های ضد عفونی کننده بیش از پیش، درک شده است. طبق تحقیقات انجام شده در کشورهای خارجی، محلول های ضد عفونی کننده می توانند تا ۹۹ درصد میکروب ها را از بین ببرد.  

با این که شستن دست ها به ضد عفونی کردن آن ها ارجحیت دارد، اما همان طور که خودتان هم می دانید همیشه و در هر جایی امکان شستن دست ها وجود ندارد. برای مثال شما در مواقعی که در خیابان هستید، آب و مایع دستشویی در دسترستان نیست.

اما محلول های ضد عفونی کننده به سادگی قابل حمل هستند و این امکان را به شما می دهند تا هر زمانی که نیاز داشتید، از آن ها بهره ببرید.

کاور کفش

شاید یکی از کم تر شناخته شده ترین ابزارهای بهداشتی، کاورهای کفش هستند. این وسیله به خصوص برای اشخاصی که محیط های بسیار تمیز و حساس به آلودگی دارند بسیار کاربرد دارد مانند آشپزخانه های صنعتی؛ مطب ها؛ آرایشگاه ها؛ مزون ها و... و.

معمولا همیشه کفش های ما، آلوده ترین بخش پوشش ما به حساب می آیند، چرا که ما به صورت روزانه به انواع و اقسام مکان های متفاوت می رویم و کفش هایمان همیشه با کف خیابان ها، کوچه ها و سطوح مختلف که مطمئنا آلوده هستند برخورد می کند. پس یکی از وسایلی که به احتمال زیاد می تواند آلودگی را به محل های شما بیاورد، کفش های شما است.

کاورهای کفش با پوشش دادن زیر کفش ها امکان انتشار آلودگی آن ها به محیط اطراف را از بین می برند. با استفاده از این وسایل شما با اطمینان کامل و بدون هیچ نگرانی می توانید کفش های خود را در هر محلی که دوست دارید، قرار دهید.

جهت رویت مدل ها، مشخصات بیشتر و قیمت  به سایت azinsanat.com  مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۶۳۷۷۰۰۰  تماس بگیرید

تجهیزات ضد عفونی کننده

با شیوع ویروس کرونا، تقریبا در همه کشورهای جهان استفاده از تجهیزات بهداشتی و به خصوص ماسک الزامی است. ماسک ها امکان ابتلا به کرونا از راه دهان و بینی را تا درصد بسیاری کاهش می دهند.

یکی دیگر از وسایل بهداشتی کاملا رایج در میان مردم، شیلدها هستند. شیلدها با پوشاندن سطح صورت شما به طور کامل می توانند از آلوده شدن چشم ها، صورت و همچنین دهان و بینی شما جلوگیری کنند.

در زمانی که باید سطوحی مانند دستگاه های عابر بانک، که بسیار آلوده بوده و در طول روز مورد استفاده خیلی از مردم قرار می گیرند را لمس کنید، حتما از دست کش استفاده کنید. دست کش های یک بار مصرف جلوی آلوده شدن دست های شما و احتمال انتقال آن آلودگی ها به دیگر اعضای بدنتان را کاهش می دهند.

مجموعه آذین صنعت

مجموعه آذین صنعت، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات نظافتی و بهداشتی است. این مجموعه با نزدیک به یک دهه فعالیت در این زمینه، بهترین لوازم ضد عفونی کننده و بهداشتی را در سطح ایران تولید می کند.  

در صورت عدم ارتباط تلفنی با شماره ۰۹۱۲۳۶۳۳۶۹۴ تماس بگیرید.

۲۱۲۱

کد خبر 1453393

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محلول های ضد عفونی کننده دستگاه ضد عفونی کننده مواد ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده دست ضد عفونی کردن دستگاه های ضد تماس بگیرید کفش ها دست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان

منابع محلی در بدخشان از شیوع یک نوع بیماری ناشناخته تنفسی در میان کودکان و زنان در این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته منابع این بیماری از سه روز به این‌سو در ولسوالی خواهان افزایش یافته است.

به گفته منابع، تا کنون ۸۰ کودک و ۴۰ زن در پی مبتلا شدن به این بیماری به مرکز صحی آن ولسوالی منتقل شده‌اند.

سرفه شدید و درد سينه از نشانه‌های مبتلا شدن به این بیماری است.

عدم دسترسی به خدمات صحی در ولسوالی خواهان بدخشان یکی از دلایل جدی شیوع این بیماری عنوان شده است.

پیش از این، یک نوع بیماری ناشناخته پوستی در میان بزرگ‌سالان و کودکان در ولایت‌های بامیان و پکتیکا شیوع پیدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود