Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اشتراک‌گذاری تجهیزات موجود آزمایشگاهی در کشور به ارتقای کیفیت این خدمات منجر می‌شود و نیاز به خرید مجدد آن‌ها کاهش می‌یابد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی درباره به اشتراک‌گذاری تجهیزات آزمایشگاهی، گفت: اطلاعات بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ تجهیز آزمایشگاهی مستقر در ۹۳ شهر از ۳۱ استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این اطلاعات برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز عضو شبکه و تجهیزات موجود در کشور ارائه شده است و صنایع و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور و خدمات آنها، در دسترس کاربران قرار دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور، از جمله وظایف این شبکه است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی در کشور است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجهیزات آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری شبکه آزمایشگاهی اشتراک گذاری معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد