Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به بیستم آبان ماه 1399 اختصاص دارد. 

در ادامه برخی از اتفاقات مهم ورزشی که در دو دهه اخیر رخ داده است را بررسی می‌کنیم. تیم ملی ایران در چنین روزی دیدار رفت خود در پلی آف جام جهانی را به ایرلند واگذار کرد.

 

تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند با 2 گل ایران را شکست داد

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ایرلند جنوبی در مرحله پلــــی اف مسابقه های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2002 به برتری تیم ایرلند انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در ورزشگاه لندز داون رود شهر دوبلین و به داوری آنتونیـو داسیلوا پریرا از برزیل برگزار شد که طی آن تیم ایرلند با دو گل بــــــه پیروزی دست یافت. تیم ملی فوتبال ایرلند در نیمه نخست با تک گل دقیقه 44 یان هارت کــه از روی نقطـه پنالتی به ثمر رسید ، توانست نیمه نخست را بسود خود رقــــم بزند . در نیمه دوم نیز ایرلند ، ابتکار بازی را در دست گرفت و توانســت در دقیقه 50 به گل دوم برسد . توپ ارسالی از سوی جیسون مک آتیر در یک رفت و برگشت به رابی کین رسید و این مهاجم با شوتی سنگین برای دومین باردروازه ایران را تسخیر کرد. (۲۰ آبان ۱۳۸۰)

احمد مومن زاده بزودی به باشگاه الشعب امارات می پیوندد

احمد مومن زاده مهاجم باشگاه استقلال تهران قرار است بزودی با امضـای قراردادی به باشگاه الشعب امارات عربی متحده بپیوندد. تیـم الشعب که سخت به یک بازیکن گلزن نیاز دارد قصد دارد با بکارگیری مومن زاده ، خط حمله خود راتقویت کند. قرار است مومن زاده همراه با فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برای انجام گفت وگوی نهایی با مسئولان باشگاه الشعب و امضای قرارداد رسمی بزودی وارد دبی شود. (۲۰ آبان ۱۳۸۱)

 مهدوی کیا نامزد بهترین بازیکن سال آسیا

سایت اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه شنبه اسامـــی نامزدهای دریافت جوایز بهترین های فوتبال این قاره در سال 2003 را اعلام کرد که نام "مهدی مهدوی کیا" هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه هامبورک آلمان، در ردیف کاندیداهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین های این قاره در هر گزینه سه نامزد معرفی کرده است که از ایران مهدی مهدوی کیا، فرهاد کاظمی، تیم فولاد مبارکه سپاهان ، تیم فوتسال ایران و مسعود مرادی به ترتیب نامزد دریافت جوایز بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین تیم باشگاهی، بهترین تیم فوتسال و بهترین داور هستند. (۲۰ آبان ۱۳۸۲)

مسعود مرادی کاندیدای دریافت عنوان برترین داور سال فوتبال قاره آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی )، اواخر ماه جاری میلادی یکـــی از داوران ایرانی و سنگاپوری را به عنوان برترین داور سال این قاره، انتخاب خواهد کرد. "مسعود مرادی" از ایران و "شمس المائدین" از سنگاپور، داوران پیشنهادی "فاروق بورزو" رییس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند که قرار است کمیته اجرایی این کنفدراسیون پس از بررسی های لازم و تا اواسط آذر مـاه سال جاری، داور برتر را اعلام نماید. (۲۰ آبان ۱۳۸۲)

نامزدهای برترین های فوتبال آسیا قلعه نویی و تیم سپاهان هم هستند

"جواد نکونام" و"محمد مهدی سید صالحی" در جمع هفت بازیکن فهرست نهایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور ، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد، "نشات اکرم" هافبک 23 ساله تیم ملی فوتبال عراق نیز به این فهرست افزوده شده است.
این کنفدراسیون فهرست نهایی را پس از مسابقه رفت فینال جام قهرمانان باشگاه های آسیا اعلام کرده است. "امیر قلعه نویی" سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، "هاک بوم کیم" سرمربی سئونگنام و"رئوف اینلیف" سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز برای کسب جایزه بهترین سرمربی سال آسیا رقابت خواهند کرد. (۲۰ آبان ۱۳۸۶)

رای بالای مجلس شورای اسلامی به «سلطانی فر» نشان از توانايی های اوست

مديرعامل باشگاه نيروي زميني ارتش، حسن پور در خصوص حضور مسعود سلطاني فر در راس وزارت ورزش و جوانان، گفت: حضور او به عنوان يك چهره ورزشي و مديريتي براي ورزش بسيار خوب است و اعتماد مجلس شوراي اسلامي و راي بالاي او نشان از توانايي هاي بالاي وزير ورزش دارد. (۱۹ آبان ۱۳۹۵)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین بازیکن سال تیم ملی فوتبال مومن زاده مهدوی کیا سال آسیا ۲۰ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند

به گزارش ورزش سه، عصر جدیدی در فوتسال آغاز شده و در حال حاضر نقش پُررنگ آن حداقل به سعید احمدعباسی بازیکن تیم وینا البالی والدپیناس اسپانیا تعلق دارد که در دو سال اخیر بهترین گلزن تیم‌ملی بوده است. این مهاجم ( راس ) در دنیای آنالیز و سیستم تدافعی حریفان ایران که کار را برای او دشوار و فشرده کرده است، تاکنون هفت گل در جام ملت‌های آسیا 2024 به ثمر رسانده و سال گذشته نیز با ۱۵ گل، بهترین گلزن تیم ملی به شمار رفت و 25 درصد گل‌های تیم شمسایی در تمامی جدال‌ها توسط او زده شد. 

برای بسیاری، به ویژه احمدعباسی، قهرمانی در آسیا، لحظه تعیین کننده‌ای خواهد بود، زیرا این بازیکن پس از پشت‌سر گذاشتن فصلی طاقت‌فرسا در لیگ ناسیونال اسپانیا (لالیگا) که همچنان در جریان است و او بلافاصله پس از پایان مسابقات به تمرینات گروهی تیمش اضافه می‌شود تا در دیدار های پلی‌آف به میدان برود. همه این‌ها باعث می‌شود که موفقیت در جام ملت‌ها می تواند خستگی را از تن احمدعباسی خارج کند و با جایزه آقای گلی سرحال‌تر و با انگیزه‌تر به اسپانیا بازگردد.

احمدعباسی برابر ازبکستان، دوندگی زیادی را داشت و بارها سعی کرد با حُقه‌های همیشگی‌اش که در آسین دارد، زهرش را به ازبک‌ها وارد کند. در شرایطی که هر وقت صاحب توپ می‌شد، بلافاصله مدافعین او را محاصره می‌کردند و به هر شکلی که ممکن بود آن‌ها را کنار می‌زد و ضربه ای را به سوی دروازه ازبکستان شلیک می‌کرد که این بار دروازه‌بان آن‌ها روز رویایی را پشت‌سر می‌گذاشت و تمامی ضربات احمدعباسی را مهار کرد.

گاهی اوقات به نظر می رسید که تنها حریفی که می تواند سرعت احمدعباسی را کاهش دهد بدن خودش است. خستگی ناشی از دوئل‌های پیاپی چه در اسپانیا و جام ملت‌های آسیا برای بازیکنی که شیوه بازی‌اش طوری بوده که خلق موقعیت بر عهده خودش باشد، تاثیر بسزایی در عدم گلزنی برابر ازبکستان داشت. به خصوص اینکه ضربه پنالتی او نیز هدر رفت و لحظات عجیب و پراسترسی را برایش رقم زد.

او که در صدر جدول رده بندی گلزنان قرار دارد، همیشه در هر زمان بی ادا و بی‌ادعا و بی‌آنکه غروری را رخ بکشد، برای تیم ملی بسیار مفید و اثربخش بوده است. تلاش‌های احمدعباسی در مصاف با ازبکستان، آمیخته به ایجاد موقعیت، شوت‌زنی، پیروز در نبردهای تک‌به‌تک با مدافعین، دفاع خوب و در نهایت جایزه بهترین بازیکن مسابقه که نصیب این ستاره شد‌.

جای تعجب نیست، شاهکارهای احمدعباسی در طول رقابت‌ها با توجه به فصل پُربار و خستگی ناپذیرش، همچنان منطق را به چالش می کشد تا حتی در جدالی که موفق به گلزنی نشده و پنالتی خراب کرده، بازهم بهترین بازیکن لقب بگیرد و تحلیل داده‌ها نشان دهد که در میدان بازی چه نقش موثری را در برتری ایران ایفا کرده است

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند