Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس با تأکید بر اینکه باید مراقب سند ۲۰۳۰ و اجرای آن در برخی از مناطق کشور باشیم گفت: تحصیل دانش آموزان دختر و پسر به صورت مختلط در برخی نقاط بسیار نامناسب و یک آسیب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خسروی اسفزار صبح امروز در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش بیرجند اظهار داشت: طرح لاله‌های روشن دانش‌آموزی که قرار است در قالب یادواره شهدا برگزار شود طرح بسیار خوبی است که اگر امکانات مهیا شده و برنامه‌ریزی‌های بیشتری در این زمینه انجام می‌شد تا دانش‌آموزان بهتر و بیشتر با شهدا آشنا شوند، خیلی بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان بیان کرد: تحصیل دانش‌آموزان دختر و پسر به صورت مختلط در برخی نقاط، بسیار نامناسب و یک آسیب است که امیدواریم با تامین فضای آموزشی، این مشکل برطرف شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس هر اقدامی که از دست ما ساخته باشد انجام خواهد شد و مباحث و مشکلات کمبود مدارس را حتی المقدور در مرکز پیگیری خواهیم کرد.

خسروی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت باید مباحث اصولگرا و اصلاح طلب را کنار بگذاریم گفت: محورهای ما در جامعه قانون اساسی، مقام معظم رهبری و وصیت نامه امام خمینی(ره) است که باید اقدامات و رفتار ما بر این اساس و محورها باشد.

نامه اعتراض آمیز کارشناسان فضای مجازی به مجلس/ سند 2030 در وزارت ارتباطات در حال اجراستهشدار مدیرکل آموزش و پرورش قم:با مدیران متخلف در اجرای سند 2030 در مدارس برخورد می‌شودنماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی: اجرای سند 2030 در مدارس و مهدکودک‌ها به‌معنای پرورش سرباز برای غرب است

وی تصریح کرد: متأسفانه هنوز سند 2030 در برخی از مناطق کشور اجرا می‌شود که باید مراقب اجرای چنین طرح‌هایی بوده و به فکر علاج واقعه؛ قبل از وقوع بود.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش بیان کرد: باید این توصیه‌ها مورد توجه قرار گیرد و به ورزش و تحصیل دانش آموزان اهمیت داده شود.

خسروی بر پرهیز از سیاسی کردن آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: این به این معنی نیست که فضای مدارس طوری باشد که مثلا دانش آموزان اسم رئیس جمهور آمریکا را هم ندانند بلکه معنای آن این است که دانش آموزان به یک خط و دیدگاه خاص سیاسی سوق داده نشوند.

وی با اشاره به اجرای روند تحصیلی دانش آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد گفت: در این زمینه از لحاظ کمی و پیگیری برای خرید تبلت یا گوشی برای دانش آموزان نیازمند و همچنین از نظر فنی و عدم آنتن دهی شبکه در برخی از مناطق و روستاهای استان، پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به ناامن بودن فضای مجازی و شبکه اینترنت بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، این نگرانی‌ها برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار جداگانه با رئیس شعب بانک ملی خراسان جنوبی گفت: اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکل گشایی کشور است و بانک‌ها باید کمک به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خسروی بیان کرد: ورود دستگاه قضایی به مشکلات حوزه تولید و صنعت؛ پس از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، بسیار گره‌گشا بوده است.

وی با تاکید بر همکاری بانک‌ها با حوزه تولید بیان کرد: با توجه به اینکه منابع تسهیلاتی هم جزو بیت المال محسوب می‌شود و شخصی نیست بانکها باید در اختصاص و هزینه کرد منابع بیت المال و هم در زمینه توجه و رونق تولید، مراعات کنند.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این شرایط زمانی و اقتصادی، هدف ما باید کمک به تولید و تولیدکننده باشد البته باید از ابتدا کارها را محکم پیش برد تا بعدا مشکلاتی ایجاد نشود همانطور که ارز 4200 تومانی در اختیار برخی تولیدکنندگان قرار گرفته اما هنوز این منابع به کشور برنگشته است.

وی با اشاره به ایجاد موسسات اعتباری و سپس ورشکستگی آنها تصریح کرد: اگر نظارت‌ها را مورد توجه جدی‌تر قرار دهیم، قطعا مشکلات کمتر خواهد بود در زمینه این موسسات هم اگر نظارت‌های دقیق می‌بود، مشکلاتی ایجاد نمی‌شد.

رئیس شعب بانک ملی نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت حوزه کاری خود ارائه کرد و خواستار پیگیری برخی امور در پایتخت، توسط نماینده مجلس شد.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دانش آموزان سند 2030

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور