Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال و بازیکنان اعزامی به مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: لیست بازیکنان تیم ملی بسکتبال فردا از سوی سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد. بازیکنانی قطعا با شناخت قبلی و با توجه به تجربه‌هایی که دارند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعدادی از بازیکنان شایسه و آماده هم انتخاب خواهند شد تا اگر بازیکنی مبتلا به ویروس کرونا باشد جایگزین آن بازیکن شود. در واقع به دلیل کم بودن زمان نمی خواهیم فرصت آماده سازی تیم ملی را از دست بدهیم.

او افزود: هر بازیکنی را که مبتلا به ویروس کرونا شده باشد را کنار می‌گذاریم و بازیکنان دیگری را برای ادامه کار جایگزین خواهیم کرد. شرایط حال حاضر جهان یک تجربه بسیار سخت برای تیم ملی بسکتبال است و امیدواریم که همه بازیکنان را در سلامت کامل در اختیار داشته باشیم.

مدیر تیم‌های ملی درباره شرایط برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: بعد از مشخص شدن اسامی، بازیکنان تیم ملی صبح روز جمعه با حضور در فدراسیون تست کرونا خواهند داد و هماهنگ کردیم تا جواب تست بازیکنان را تا پایان شب جمعه برای ما ارسال کنند تا بازیکنان از روز شنبه وارد اردوی تیم ملی شوند. بر خلاف همیشه شرایط اردوی تیم ملی خاص خواهد بود و بازیکنان از روزی که وارد اردو می‌شوند تا پایان پنجره دوم مسابقات حق خارج شدن از اردوی تیم ملی را ندارند و باید این مدت را در کنار هم و تحت مراقبت فدراسیون در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: ما با این تصمیم می‌خواهیم هم سلامت بازیکنان را حفظ کنیم و هم شرایط تیم ملی ایران را مطلوب نگهداریم تا همه شرایط ایده آل برای تیم ملی بسکتبال کشورمان محیا باشد.

قاسمی در خصوص زمان اعزام تیم ملی به قطر نیز گفت: ما ۴ روز قبل از شروع مسابقات باید راهی قطر شویم و ۷۲ ساعت قبل از اعزام هم از بازیکنان تست می‌گیریم تا اگر بازیکنی مبتلا شده باشد قرنطینه کنیم و به همراه تیم ملی به قطر اعزام نکینم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط تیم ملی در لحظه در بالاترین سطح از آمادگی قرار داشته باشد. بعد از ورود به قطر هم تست خواهیم داد و بعد از ۷۲ ساعت تمرینات خودمان را از سر خواهیم گرفت تا آماده مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید

تیم بسکتبال عربستان در قطر به مصاف ایران می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران مدیر تیم های ملی بسکتبال مسعود قاسمی تیم ملی بسکتبال اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند