Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای ائتلاف احزاب زنان اصلاح‌طلب (صدف) با ابراز امیدواری از بازگشت جامعه جهانی به چندجانبه گرایی، تنش زدایی، تعامل سازنده دولت‌ها با احترام به حق حاکمیت برابر بر ضرورت بهره مندی از فرصت و ظرفیت‌های انتقال قدرت در آمریکا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، پنجاه و ششمین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) به ریاست دوره‌ای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان به شکل مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، اعضا پس از مرور اخبار روز داخلی و بین المللی، ضمن اظهار امیدواری از بازگشت جامعه جهانی به چندجانبه گرایی و تنش زدایی و تعامل سازنده دولت‌ها با احترام به حق حاکمیت برابر و تامین حقوق و منافع ملی، بر ضرورت بهره مندی از فرصت و ظرفیتهای انتقال قدرت در آمریکا تاکید کردند.

اجماع ملی بر رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی و پرهیز از تبدیل آن به محل نزاع و مناقشه رقابتهای جناح‌های سیاسی، حفظ اجماع جهانی در نفی یکجانبه گرایی، عاملیت در ترسیم نقشه راه آینده و جهت دهی به سیاستهای دولت جدید آمریکا و شکستن کلیشه‌هایی که درصدد پایداری پروژه ایران هراسی است و جلب رضایت‌مندی و اعتماد عمومی، از جمله محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

در این جلسه با اشاره به تشدید نفرت پراکنی ها و اتهام‌افکنی‌ها و رواج برچسب های توهین آمیز در حوزه زنان با سوء استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ابراز انزجار از آن که تمام خطوط و مرزهای اخلاق و دین و انسانیت را درنوردیده است، از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در این حوزه اعلام نگرانی کرده و ضمن توصیه به نمایندگان زن مجلس در نمایندگی مطالبات جامعه متکثر زنان، در رفع چالش‌ها و موانع تحقق حقوق و امنیت انسانی زنان، اعلام آمادگی شد.

در پایان با ابراز تاسف از رکوردشکنی در تعداد جانباختگان ناشی از بیماری کرونا، بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت هماهنگی و مداخلات چندگانه مردم و دولت در قطع زنجیره آن تاکید شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: احزاب سیاسی آمریکا احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

به گزارش صدای ایران از فارس؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) هفتم اردیبهشت ماه با انتشار فیلمی از برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با اساتید حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا عنوان کرد: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله بین شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.


وی تصریح کرد: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.


تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روز‌ها شاهد برگزاری اعتراضات و تجمعات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.


تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های کشور‌های دیگر از جمله فرانسه نیز برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند