Web Analytics Made Easy - Statcounter

حارث رضایی گفت:در هر ساعت به 60 سیلندر اکسیژن جهت مصرف بیماران کرونایی در بیمارستان پاوه نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله ، حارث رضایی امروز سه شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان پاوه گفت: بزرگترین هدف مجموعه  وزارت بهداشت کم کردن سرعت ابتلا به بیماری کووید 19 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در بیمارستان پاوه در هر ساعت به بیش از 60 سیلندر اکسیژن نیازمند هستیم .

رییس بیمارستان پاوه گفت: بیمارستان پاوه ظرفیت پذیرش بیش از 120 بیمار را نیز دارد اما امکانات استاندارد لازم برای پشتیبانی از بیماران کرونایی به ویژه در بخش اکسیژن  را نداریم.

وی ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان در هر دقیقه 320 لیتر اکسیژن تولید می کند این در حالی است هر بیمار در دقیقه به بیش از 10 لیتر اکسیژن نیاز دارد.

رضایی اضافه کرد: هم اکنون در بیمارستان پاوه بیش از 60 نفر بیمار کرونایی داریم این در حالی است که تعداد ترخیصی ها بسیار کمتر از تعداد بیماران جدید در روز است.

رییس بیمارستان پاوه گفت: طبق برآوردی که انجام داده ایم شهروندان پاوه و به تبع آن روستاهای شهرستان نیز کمتر از 35 درصد از ماسک استفاده کرده و پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنند.

وی افزود: تعداد کادر درمانی بیمارستان بسیار معدود و به دلیل فعالیت مداوم خسته و مستاصل هستند و درحالی که بسیاری از اقشار در دوران شیوع کرونا تعطیل بوده اند آنها شدیداً در حال فعالیت بوده و هستند هم چنین امکانات بیمارستان پاوه محدود است لذا بهترین کار طبق روال مقابله با همه ی حوادث، پیشگیری است مردم پاوه باید باور کنند که کرونا از سطح به عمق رفته یعنی از مراکز عمومی به داخل منازل نفوذ کرده و متاسفانه تلفات روزانه  پاوه در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: از شهروندان شهرستان پاوه می خواهیم که برای حفظ جان خود و خانواده پروتکلهای بهداشتی را از همین امروز با شدت و حدت رعایت نمایند و از تشکیل جلسه های دورهمی به شدت پرهیز کنند.

رضایی گفت: اگر پروتکلهای بهداشتی در پاوه از امروز رعایت نشوند ما در نزدیکیهای دی ماه با یک فاجعه روبه رو خواهیم شد و این یک موضوع جدی است که متاسفانه اگر این رعایتها انجام نپذیرند تجربه نمودن واقعی آن چندان دور نیست.

وی در پایان گفت: از همه می خواهیم کسانی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کنند به رعایت این پروتکلها توصیه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکلهای بهداشتی بیمارستان پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی