Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بورس امروز کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازار حدود سه هزار واحد رشد کرد، اما این روند چندان دوام نداشت. بورس در همین ابتدای معاملات  دچار نوسان شده و تا ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار به رشد ۹۱۲ واحدی بسنده کرده است. در این لحظه شاخص کل هشت صدم و شاخص هم‌وزن هفت صدم درصد افزایش دارند و تغییر چندانی نسبت به روز گذشته پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین نماد‌های شاخص‌ساز، نوری، حکشتی، کچاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت و در طرف مقابل شبندر، وبصادر و وپارس بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل گذاشته‌اند.   نقشه بازار، متعادل اما پرنوسان به گزارش فرارو، در ساعات اولیه معاملات امروز چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه از مجموع ۲۸۹ نماد معامله شده در بازار بورس، ۱۸۵ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۰۴ نماد با افزایش قیمت سهام مواجه هستند. از طرف دیگر در بازار فرابورس از مجموع ۲۰۲ نماد معامله شده در ساعات ابتدایی، ۱۲۸ نماد نزولی هستند و ۷۴ نماد روند صعودی در پیش گرفته‌اند.   نقشه بازار در ابتدای معاملات روز چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)   بررسی نقشه بازار نشان می‌دهد احتمالا امروز هم شاهد یک بازار پرنوسان باشیم. بیشترین حجم معاملات مربوط به گروه خودرو است که به نظر متعادل می‌رسد. خودرو، خساپا و خاهن تغییر قیمت چندانی نسبت به روز گذشته ندارند، خگستر کمی کاهش قیمت پیدا کرده، ختور صف فروش شده و خزر و خکرمان روند صعودی دارند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله با نوسان کمی نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند و یک گروه تیره‌رنگ را تشکیل داده‌اند. محصولات شیمیایی عموما سبزرنگ هستند. در بین آن‌ها نوری، شاروم و شدوص افزایش قیمت قابل توجهی پیدا کرده‌اند. فلزات اساسی همچنان در روند نزولی قرار دارند. فولاد فملی نزدیک به قیمت روز گذشته معامله می‌شوند، اما دیگر نماد‌های این گروه از جمله ذوب، فسپا و فرزین قرمزرنگ هستند. حمل و نقل و ارتباطات با کولاک حکشتی یکی از سبزترین گروه‌های نقشه امروز است. حکشتی بیشترین معاملات را در بین نماد‌های مختلف به خود اختصاص داده است. در این گروه حتوکا هم صف خرید دارد. غذایی‌ها از جمله دیگر گروه‌های سبزرنگ بازار امروز هستند. در بین آن‌ها غپینو، غصینو و غسالم تا پنج درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. سرمایه‌گذاری‌ها روند ثابتی ندارند و اغلب با رنگ قرمز روی تابلو آمده‌اند. دارویی‌ها هم وضعیت مشابهی دارند. گروه لاستیک و پلاستیک امروز یکدست سبزرنگ است و پکویر و اوراق حق تقدم آن افزایش قیمت چشمگیری را تجربه می‌کنند. امروز پالایشگاه‌ها دوباره قرمز شده‌اند و شبندر و شبریز با صف فروش روبرو هستند.  

حکشتی در صدر فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید سهامداران شرکت کشتی‌رانی بعد از هفته‌های ضرر و زیان، امروز می‌توانند امید بیشترین به سهامشان داشته باشند. حکشتی بعد از جمع آوری صف فروش در روز گذشته، امروز به صف خرید رفته و ارزش صف آن به حدود ۱۵۰ میلیارد تومان می‌رسد. حکشتی نسبت به دورانه اوج خود بیش از ۵۰ درصد اصلاح قیمت داشته است. امروز کاما و خپارس هم با صف خرید ۹۵ و ۹۳ میلیارد تومانی، در مقام دوم و سوم قرار دارند. از جمله دیگر نماد‌ها با صف خرید سنگین در بازار امروز می‌توان به ولپارس، برکت، سصفها، کسرام، رافزا و غگیلا اشاره کرد. در ساعات اولیه معاملات امروز حدود ۵۰ نماد صف خرید هستند و مجموع ارزش صف‌های خرید حدود هزار میلیارد تومان است.   در آن سوی بازار شاهد تشکیل صف فروش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در ۱۸۰ نماد هستیم که یک سوم بازار سرمایه را تشکیل می‌دهند. سنگین‌ترین صف فروش مجددا به وملی رسیده و ارزش آن حدود ۲۶۶ میلیارد تومان است. کحافظ با صف فروش ۱۵۸ میلیارد تومانی در مقام دوم ایستاده و ثشاهد با صف فروش ۱۵۰ میلیارد تومانی در رتبه سوم قرار دارد. کسعدی، لپارس، وساپا، غدشت و حسیر از جمله دیگر شرکت‌های دارای صف فروش سنگین در بازار امروز هستند.   این گزارش به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت همسان سازی حقوق بازنشستگان وام ودیعه مسکن قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید راهنمای خرید سهام بورس میلیارد تومانی افزایش قیمت روز گذشته صف فروش نماد ها صف خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار