Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله آبادیان، از نصب تجهیزات کاملا ایرانی پله های برقی ورودی شرقی خط هفت ایستگاه بریانک توسط شرکت بهره برداری متروی تهران خبر داد که برای نخستین بار در متروهای شهر تهران اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، نصراله آبادیان  با بیان این که ورودی شرقی خط هفت ایستگاه بریانک تا پایان آذر ماه افتتاح خواهد شد؛ گفت: برای نخستین بار و با هدف تکیه به توانمندی های متخصصان داخلی، تجهیزات 8 پله برقی در ورودی شرقی ایستگاه بریانک توسط  کارخانه بهران که در شهر پرند فعالیت می کنند؛ ساخته شده و هم اکنون عملیات نصب آن ها از سوی شرکت بهره برداری متروی تهران در محل ایستگاه بریانک در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 11 افزود: پیش از این ورودی غربی ایستگاه بریانک افتتاح شده و تجهیزات 8 پله برقی موجود در ایستگاه از کشور آلمان خریداری شده بود و برای نخستین بار تجهیزات 100درصد ایرانی در ایستگاه بریانک واقع در محدوده منطقه 11 در حال نصب است که امیدواریم این روند با تکیه بر تولیدات با کیفیت ایرانی  در سایر ایستگاه ها ادامه یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 تهران ایستگاه بریانک ورودی شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر