Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در پیامی درگذشت سه تن از پیشکسوتان ارزنده و بزرگان ورزش کشور را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، در متن این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

در گذشت سه تن از بزرگان ورزش کشور در یک روز موجب تالم روحی و غمی عمیق شد. یاد و نام امیریاوری پیشکسوت ارزنده بوکس مردی پر از صبر و مردانگی، محمود یاوری بزرگی که در تمام عمر مشغول تعیلم و تربیت فوتبال و اخلاق بود و رحیم جدی داور ممتاز بین المللی کشتی برای همیشه در ذهن و قلب مردم ایران باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درگذشت این سه بزرگ مرد ورزش ایران را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای زنده یادان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستاریم.
روحشان شاد یادشان گرامی باد.


سید مصطفی ابطحی

مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تسلیت ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری