Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق لیورپول می گوید برونو فرناندز و پل پوگبا، جزو بی نظم ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس هستند. 

جیمی کرگر بر این باور است که منچستریونایتد باید پل پوگبا را به فروش برساند و این هافبک فرانسوی را با هافبک های بزرگی مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، قابل مقایسه نمی داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، پل پوگبای 27 ساله، به دلیل مصدومیت ها و البته مبتلا شدن به ویروس کرونا، نتوانسته است در ماه های اخیر عملکردی خوب و با ثبات از خود نشان دهد و از این رو انتقادات زیادی به این بازیکن وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، روز گذشته دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در گفت و گویی عنوان کرد که پوگبا از وضعیت خود در منچستریونایتد راضی نیست. کرگر اما که سالها با استیون جرارد در لیورپول و فرانک لمپارد در تیم ملی انگلستان، هم بازی بوده است و تجربه بازی در مقابل یحیی توره را نیز دارد، هافبک فرانسوی یونایتد را غیر قابل مقایسه با این سه هافبک می داند و بر این عقیده است که شیاطین سرخ باید هر چه زود تر او را به فروش برسانند و از پول حاصل برای تقویت تیم استفاده کنند. مدافع سابق لیورپول گفت: 

اگر من بودم او را به عنوان بازیکن یونایتد انتخاب می کردم؟ به طور واضح نه. پوگبا اسم بزرگی است که با پرداخت مبلغ زیادی به منچستریونایتد منتقل شد اما فکر نمی کنم بازیکن بزرگی باشد. مردم می گویند او با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شده است و من نیز با این موضوع مشکلی ندارم. وقتی او به منچستریونایتد آمد، فکر می کردم ممکن است مانند لمپارد در چلسی، جرارد در لیورپول و توره در منچسترسیتی، به باشگاهش کمک کند. این اسامی تیم های خود را به افتخارات و قهرمانی های داخلی و اروپایی رساندند. من فکر می کنم او نتوانست در منچستریونایتد عملکرد خوبی نشان دهد و آن بازیکن تعیین کننده که انتظارش می رفت باشد. اگر من بودم، او را به فروش می رساندم. 

برونو فرناندز از زمان انتقال به منچستریونایتد یکی از اسامی بزرگ این تیم بوده است و به شیاطین سرخ در رسیدن به سطحی بالاتر کمک کرده است. با این حال کرگر می گوید قرار دادن پل پوگبا در کنار فرناندز، تیم را از لحاظ دفاعی دچار بی نظمی می کند. او گفت: 

فرناندز و پوگبا، نظم خاصی ندارند و احتمالا جزو بی نظم ترین بازیکنان لیگ برتر هستند. شما ممکن است بتوانید یکی از آن ها را بازی دهید، اما بازی دادن همزمان آن ها ممکن نیست و تیم را از لحاظ دفاعی دچار دردسر می کند. من باور ندارم که پوگبا و فرناندز بتوانند در یک تیم بازی کنند و بنابراین بهتر است آن ها با فرناندز بازی کنند که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. 

همچنین بخوانید:

 دیدیه دشان: پوگبا از وضعیت خود در منچستریونایتد راضی نیست

فرانک لبوف: شاید در حال حاضر بهترین پست برای پل پوگبا، نیمکت ذخیره ها باشد

 

فابیو پاراتیچی: پوگبا؟ صحبت از اهداف نقل و انتقالاتی خیلی زود است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول در چالش بلایند رنکینگ انتخاب بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال شرکت کرد.

دانلود (7.9MB)

دیگر خبرها

  • صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو: فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کنه! / زیرنویس فراسی
  • تمجید جیمی کرگر و اشلی یانگ از رفتار تماشاگران منچستریونایتد در ورزشگاه پس از شکست این تیم مقابل کریستال پالاس (زیرنویس فارسی)
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی