Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مشکلات استان اردبیل با حضور مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مطلوبی جهت ارتقاء بخش‌های مختلف این استان اتخاذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دفتر ارتباطات نیکزاد، مشکلات استان اردبیل امروز در جلسه‌ای با حضور  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از  وزارت جهاد کشاورزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حوزه‌های مختلف آب، راه، بهداشت و سلامت، مسکن، فاضلاب شهری، فرهنگی، ورزشی، مرکز بهزیستی و توان‌بخشی، وضعیت سد خداآفرین، تامین اعتبارات لازم برای سدهای معیشتی و ... مورد بررسی قرار گرفت و با تاکید نیکزاد 23 مصوبه به همراه داشت.

در این جلسه مصوب شد  بیمارستان 500 تختخوابی مصوب سفر رئیس جمهور حداکثر تا پایان سال 99 به پایان مرحله فوندانسیون و ساخت اسکلت برسد.

گزارش| پروژه‌های جدید در حال ترمیم خلاهای تاریخی جاده‌ای اردبیل / سهم جاده در تصادفات چقدر است؟استاندار اردبیل: 40 میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه‌های راهداری استان اردبیل جذب شدنماینده شمال استان اردبیل در مجلس: باید در نحوه محاسبه آب بهای کشاورزان تجدید نظر شود

جهت تکمیل ورزشگاه علی دایی، همه مقدمات لازم فراهم شده و پس از بهمن‌ماه با مساعد شدن شرایط جوی، اجرای پروژه در اسرع وقت انجام شود و همچنین  تکمیل مرکز بهزیستی اردبیل تا پایان سال به اتمام برسد.

همچنین جهت تکمیل مرکز توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تامین هزینه به‌صورت 50 درصد توسط استانداری اردبیل و 50 درصد توسط بنیاد شهید اقدام شود؛ این مهم تا سقف 100 میلیون ریال است و مابقی در سال 1400 پیگیری خواهد شد.

 تکمیل سدهای سرخاب و پیله‌سحران با اعتبار 100 میلیارد ریال حداکثر تا تابستان سال 1400 به اتمام برسد و احداث سد نئور با 100 میلیارد ریال اعتبار در سال آینده شروع خواهد شد و پیگیری لازم جهت قرار گرفتن اعتبار سدهای معیشتی در ردیف‌های ملی در بودجه 1400 مدنظر قرار گیرد.

 جهت تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی تالار شهر اردبیل با توجه به پیش‌بینی منابع تکمیلی از طریق فروش اراضی یا واگذاری انجام شود و همچنین حداکثر تا یک‌ماه تصمیم نهایی توسط استانداری اردبیل اتخاذ شده و اجرا شود.

 جهت تکمیل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و رفع مشکلات آن‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی ایران تعهدات سال‌جاری خود به مبلغ 80 میلیارد ریال را حداکثر تا پایان سال پرداخت کند و استانداری اردبیل نیز در تامین سایر هزینه‌ها مشارکت کند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 50 میلیارد ریال جهت تسریع در اجرای طرح هادی شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و اردبیل پرداخت کند و همچنین جهت کمک به مسکن محرومان برای ساخت 510 واحد مسکن در نمین و سرعین اقدام شود و از مبلغ 250 میلیون ریال بلاعوض بنیاد مسکن، مبلغ 100 میلیون ریال در ابتدا و 150 میلیون ریال در مراحل بعدی پرداخت شود.

جهت رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و اردبیل از محل اعتبارات تنش آبی مبلغ 350 میلیون ریال به نمین و عنبران و مبلغ 100 میلیون ریال برای اردبیل پرداخت شده و جهت اصلاح شبکه داخلی آب اردبیل نیز مساعدت شود.

 جهت خط انتقال فاضلاب اردبیل از محل تبصره 12 در تخصیص مبلغ 500 میلیارد ریال تصویب شود.

 برای تصفیه‌خانه اردبیل رایزنی لازم با بانک ملت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام شده و در صورت نیاز مجوز جابه‌جایی اعتبار اخذ شود.

 پیگیری لازم در مجلس شورای اسلامی جهت حفظ اعتبار ملی آب‌رسانی خلخال در بودجه 1400 انجام شود.

 جهت نیرورسانی به پروژه‌های مسکن مهر، اردبیل، نیر، نمین و سرعین، وزارت راه و شهرسازی تا بهمن‌ماه مبلغ 50 میلیارد ریال و تا خردادماه مبلغ 50 میلیارد ریال دیگر به وزارت نیرو پرداخت کند که با این مصوبه تامین آب و فاضلاب این پروژه‌ها بر عهده شرکت مهندسی آب و فاضلاب است.

 زمین مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین شود و همچنین  زیرسازی 30 کیلومتر از راه‌های روستایی توسط استانداری اردبیل و روکش آسفالت توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شود.

جهت خط دوم اتصال سد یامچی به تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل به طول 2 کیلومتر، حداقل مبلغ 50 میلیارد ریال تخصیص داده شود همچنین جهت ارتقاء کمی و کیفی تصفیه‌خانه و تکمیل برج آبگیر، اعتبارات مستمر لازم با حداقل 50 میلیارد ریال تخصیص داده شود.

حداکثر تا خرداد 1400 آب به شبکه سد خداآفرین متصل شود و جهت حل مشکل آب نمین، مخزن 500 متر مکعبی اختصاص داده شود و همچنین خط انتقال 20 کیلومتری به نمین و بهسازی 3 دهانه چشمه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

 زیرسازی قطعه 4 راه‌آهن میانه - اردبیل حداکثر تا پایان بهمن‌ماه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) به اتمام خواهد رسید.

 شهرداری اردبیل حداکثر تا 10 روز در همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در زمینه اجرای 4 پروژه پسماند و تقاطع تعیین تکلیف کند.

 حداکثر تا یک هفته نقشه، جانمایی و منابع بیمارستان 500 و 540 تختخوابی اردبیل توسط دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و به قرارگاه ابلاغ شود.

استانداری اردبیل در زمینه تکمیل بیمارستان‌ها اعتبارات لازم را تامین کند.

 حداکثر تا یک هفته تجهیز و عملیات اجرایی بهسازی و 4 خطه کردن سرچم - اردبیل آغاز شود.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری اردبیل استان اردبیل میلیارد ریال شود و همچنین میلیون ریال انجام شود تا پایان مبلغ 50

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی