Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:05:50 GMT

جاده‌های غرب هرمزگان نیازمند توجه و منابع ویژه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۶۰۰۰

جاده‌های غرب هرمزگان نیازمند توجه و منابع ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفته اخیر حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و جاده ای کشور به دعوت احمدجباری نماینده غرب هرمزگان به شهرستانهای غربی هرمزگان سفر کرد و محورهای مواصلاتی بخش عظیمی از منطقه و قریب به ۵۰۰ کیلومتر از مسیرها را مورد بازدید قرار داد.

 حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان بستک به اتفاق مهندس جباری از تونل در حال احداث شهیده باختر بیگلری (گردنه پاسخند) بازدید و در ادامه سفر در جریان بازدیدها از آخرین وضعیت محورها و پل‌های ارتباطی شهرستان بستک از جمله محور پاسخند- تنگ بستک، پل ورودی روستای گودگز، محور تنگ بستک - چاه راه چاه بنارد، محدوده چهارراه چاه بنارد تا انجیردان، گردنه شورز، مسیرهای منطقه جناح و فرامرزان و پل‌های در دست احداث و تخریب شده در هنگویه، کوخرد و دهنو قلندران مطلع و آگاه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری در بازدید از مسیر خور (جناح-مراغ) خطاب به حسن نیا گفت: امروز وزارت راه و وزارت نفت باید سریع‌تر راه خور را به سرانجام برسانند و ما به عنوان نماینده مردم نیز با قاطعیت پیگیر این مطالبه آنها خواهیم بود.

جباری و حسن‌نیا سپس با عبور از این مسیر از محورها، پل‌ها و پروژه‌های در دست اجرا و در حال مطالعه شهرستان بندرلنگه شامل پل آبنمای چارک، پل تخریب شده ارمک، پل ورودی روستای انجیره، محور لمزان-دژگان، محدوده پُر و غار بندرلنگه و کمربندی بندرلنگه بازدید کردند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جباری حسن نیا هرمزگان بندرعباس حسن نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی