Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بسیج دانشجویی دانشگاه علوم ‌پزشکی یاسوج در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: جناب آقای دکتر کلانتری؛ استاندار و رئیس محترم ستاد مبارزه با کرونای استان نظر به وضعیت فعلی استان، با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی دو هفته ای اصناف پرخطر، عدم تجمع بیش از ۵ نفر در اماکن عمومی و دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده ستاد برای مقابله با ویروس کرونا، در چنین شرایطی برگزاری جلسات غیرضروری معارفه مسئولین استانی آن هم به شکل حضوری امری نامعقول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: مطمئنا علاوه بر آنکه اینگونه جلسات تبعات سوئی برای وضعیت فعلی کرونا در استان خواهد داشت، خود باعث فرهنگ سازی غلط در اذهان عمومی خواهد شد؛ چرا که مسئولین به عنوان صف اوّل خدمت، خود باید الگو و نمونه ی مردم باشند.

بدیهی است افکار عمومی، بیش و پیش از همه، بهبود یا وخیم تر شدن شرایط کرونا را به حساب ستاد مبارزه با کرونا می گذارد و از ضعف یا قوت مدیریت بحران شما سخن به میان می آورند. 

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: لازم به ذکر است که اگر این تجمعات رویه شود، برابرتر بودن مسئولین در برابر قانون را به ذهن متبادر می سازد، لذا اگر قرار است مسئولین بی توجه به اضطرار اعلامی ستاد، گاه و بیگاه و در جای جای استان، سنت تودیع و معارفه را بصورت پر شور برگزار کنند، بهتر است رودربایستی را کنار بگذارید و کسب و کارهای مردم و محدودیت های مختلف مترتب بر آن را پایان دهید.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کلانتری افکار عمومی مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی