Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهارداشت: از امروز خطوط اتوبوسرانی در شهر‌های اصفهان، خمینی‌شهر، نجف آباد، شاهین شهر، زرین شهر، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار، کاشان و اردستان تا ساعت ۲۰ شب خواهد بود.

او افزود: ساعت کار قطار شهری کلانشهر اصفهان از پنجشنبه تا ساعت ۱۹ خواهد بود و لازم است مردم با توجه به تغییرات پیش آمده، برنامه ریزی‌های لازم را برای استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خاطرنشان کرد: این تغییر در جهت ساعت کاری جدید مشاغل غیر ضروری که از بیستم آبان اعمال شد، صورت گرفته است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان یادآور شد: از بیستم آبان تا بیستم آذر فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در اصفهان، بهارستان، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، لنجان، کاشان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان تا ساعت ۱۸ است و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یادشده به بعد تعطیل می‌شوند.

او اظهار امیدواری کرد که این طرح به کاهش سفر‌ها و تردد‌های درون شهری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا منجر شود.

گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید، بازار‌های روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری خودرو، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز مُتبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مُصلاها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مُبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه شغلی شماره ۳ شامل مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما‌ها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و برگزاری آزمون‌های حضوری است.

گروه شغلی شماره ۴ شامل برگزاری انواع مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس است.



منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!