Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله، عباس بنایی خیرآبادی در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه که در سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی گلستان برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کمک  به نیازمندان، اظهار داشت: خداوند در قبال این کار خیر، پاداش و احسان عظیمی را به انسان های نیک اندیش عطا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده است، اضافه کرد: حاجت ها و نیازهای مردم که به سوی شما می آید از نعمت های الهی است مبادا این نعمت ها شما را آزرده خاطر کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز جهاد را کاری بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: یک بسیج یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک های مومنانه خدمت می کند که الگوی ما در این راه امیرالمومنین(ع) است.

وی با تصریح اینکه بسیجیان سال ها متمادی است که به جهاد خو کرده اند، مطرح کرد: بسیجیان بی‌منت و مزد فعالیت می کنند و درد مردم را خوب می دانند، در بحران هایی مانند سیل و زلزله نجاتگر و از زمان شیوع کرونا پیشتاز بوده اند، آری این جماعت عقلشان عاشق شده و سر آنان برای مجاهدت‌های مستمر درد می کند.

بنایی جهاد را مقدمه شهادت برشمرد و افزود: با همت جهادگران ناحیه محمد رسول الله، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تا قبل از این رزمایش ۳۴ هزار و ۲۰۹ سبد معیشتی، تعداد یک هزار و ۲۰۰ مورد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد، قربانی ۱۰۲ راس گوسفند، توزیع ۱۳ هزار و ۱۰۰ سبد بهداشتی، اطعام ۴۹ هزار پرس غذا، توزیع ۱۲۷ هزار ماسک، ۸۷۰ بسته لوازم تحریر و ۲۵ مورد جهیزیه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۷ گروه جهادی در برنامه‌هایی که ارائه داده شد فعالیت کرده اند، گفت: همچنین امروز نیز به عنوان نخستین ناحیه در سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه، ۵ هزار سبد معیشتی را ارائه می کنیم که با بسته‌های معیشتی موجود، تاکنون ۳۳ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی توزیع شده است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه وزارت جهاد کشاورزی شیراز فرمانده سپاه رزمایش گلستان سرهنگ بنایی توزیع بسته معیشتی کمک های مومنانه محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی