Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:05:45 GMT

نتیجه تست کرونا اردونشینان تیم ملی بسکتبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۵۸۸

نتیجه تست کرونا اردونشینان تیم ملی بسکتبال اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال روز گذشته تست PCR دادند تا بر اساس نتیجه آن مجوز شروع تمرینات‌شان را بگیرند.

نتایج تست اخذ شده از اردونشینان تیم ملی بسکتبال حکایت از پاک بودن آنها از ویروس کرونا داشت. بدین ترتیب این بازیکنان از امروز شنبه با برگزاری اولین جلسه تمرینی اردوی آماده سازی خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه تمرینی از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود.

روزبه ارغوان، محمد ترابی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده، سعیدداورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، عماد سلمانی، مسعود سلیمانی، امیر صدیقی، سجاد مشایخی، میثم میرزایی، علیار نجفی و سیناواحدی نفراتی هستند که اردوی تیم ملی بسکتبال با حضور آنها استارت می‌خورد.

حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی نیز به این اردو دعوت شدند اما حدادی به دلیل حضور در لیگ چین و نیکخواه بهرامی به دلیل بیماری کرونا در تمرینات غایب خواهند بود. رسول مظفری هم دیگر بازیکنی است که به دلیل بیماری از حضور در تمرینات منع شد.

آرون گرامی پور و بهنام یخچالی هم در آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال غایب هستند اما با تاخیر و پیش از آغاز دیدارهای این تیم به جمع اردونشینان ملحق می‌شوند. گرامی پور سنتر ایرانی - بریتانیایی بسکتبال که در انگلستان اقامت دارد ۲۸ آبان ماه به ایران سفر می‌کند و در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرد. بهنام یخچالی اما دیرتر از او و دو روز پیش از اعزام تیم ملی به ایران می‌رسد.

قرار است بهنام یخچالی که با تیم روستور در لیگ باشگاهی آلمان بازی می‌کند، ۲ آذرماه به جمع ملی پوشان اضافه شود.

اردوی تیم ملی بسکتبال ایران به منظور حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا برگزار می‌شود. دیدارهای این پنجره به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ۴ آذرماه عازم قطر می‌شود تا ۸ و ۱۰ آذرماه به ترتیب با عربستان و سوریه دیدار کند.

در چارچوب رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا و از پنجره نخست این رقابت‌ها سال گذشته تیم ملی بسکتبال در دو دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم‌های سوریه و قطر را با شکست مواجه کرد.

کد خبر 5070629 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال اردوی تدارکاتی ویروس کرونا کاپ آسیا لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس هندبال تیم فوتبال استقلال تهران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟