Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت امدادخودرو سایپا در راستای برطرف کردن نیازهای شهروندان در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اقدامات مفیدی در سال 99 انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایپانیوز، گسترش شهرهای تحت پوشش و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا، یکی از اقدامات مهم شرکت امدادخودرو سایپا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته خدمات مربوط به امدادخودرو در محل سایپا تنها به چهار شهر کشور محدود شده بود. ولی امسال سایپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و نیاز بیشتر به چنین خدماتی، خدمات خودرو در محل خود را به‌31 شهر کشور گسترش داده و اکنون تقریبا تمامی استان ها تحت پوشش خدمات خودرو در محل گروه سایپا هستند.
عباس فخاریان مدیر عملیات امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر، گفت: هم‌اکنون خدمات خودرو در محل در 31 شهر کشور فعالیت دارد ولی به زودی امدادخودرو سایپا با افزایش تعداد خودروهای خدماتی خود قصد گسترش شهرهای تحت پوشش خود را دارد.
فخاریان در ادامه بیان کرد: از آنجایی که تصور می کنیم ویروس کرونا تا مدتها با ما همراه خواهد بود، امدادخودرو سایپا به سرعت در حال توسعه خدمات خودرو محل در شهرهای مختلف و همچنین افزودن توان خدمت‌رسانی است تا هرچه بیشتر از خروج مشتریان از منزل و مراجعه آنها به تعمیرگاه ها و مکان های پرخطر برای تعمیر خودرو جلوگیری به عمل آید.
وی تصریح کرد: امدادخودرو سایپا با درک درست از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سرعت خدمات خودرو در محل خود را توسعه داد. خدمات در محل شامل سرویس های دوره ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک بوده که البته مشتری باید پیش از مراجعه تعمیرکار در صورت نیاز به یک قطعه خاص، به امدادخودرو سایپا اطلاع دهد تا قطعه مورد نظر همراه تکنسین باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات خودرو در محل امدادخودرو سایپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روح و روانم خیلی درگیر است و افسردگی امانم را بریده است، اما نمی‌توانم هزینه جلسات مشاوره با روانشناس را بپردازم. این گفته مسعود، جوان ۳۵ ساله است.
خدمات روانشناسی خدمات با تعرفه‌های بالایی است؛ به طوری که بیش از ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به روانشناسان را ندارند. بهرام عین الهی،وزیر بهداشت سال گذشته از تحت پوشش قرار دادن این خدمات خبر داد.

اکنون ۲۰ درصد افراد جامعه به نوعی دچار اختلالات روان هستند و نیاز به حدود ۱۰۰ هزار روانشناس و مشاور داریم .براساس طبقه بندی‌های بین‌المللی، حدود ۴۰۰ نوع بیماری روانی داریم که سازمان روانشناسی و مشاوره نقش پررنگی در پیشگیری از ابتلا افراد جامعه به این‌ اختلالات دارد.

بیشتر بخوانید: نرخ پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد + جزییات

رئیس سازمان بیمه سلامت محمد مهدی ناصحی می‌گوید «سازمان بیمه سلامت خدماتی مانند روان درمانی فردی، خانواده درمانی، گروه درمانی و خدمت مشاوره را تحت پوشش قرار داده است».
به گفته ناصحی «سهم پرداختی سازمان در بخش سرپایی جهت خدمات فوق، معادل ۷۰ درصد تعرفه دولتی است».

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره علی فتحی آشتیانی به فارس می‌گوید« آنچه وزیر بهداشت درباره بیمه خمدات روانشناسی گفته این است که خدمات بیمه‌ای فقط مشمول روانشناسانی می‌شود که تخصص روانشناسی بالینی و سلامت دارند.اما اگر کسی نیاز به خدمات روانشناسی عمومی، تربیتی، شخصیت،مشاوره خانواده، شغلی و در کل که ۱۴ رشته می‌شود این رشته‌ها مشمول بیمه نمی‌شود.»

در حالی که به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تعداد متخصصان رشته‌های روانشناسی بالینی و سلامت بسیار کم است و همه خدمات روانشناسی نیازمند پوشش بیمه‌ای هستند؛اما برداشت وزارت بهداشت این بوده که روانشناسی فقط مشمول این دو گرایش است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1228740 برچسب‌ها روان شناسی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن