Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز یکشنبه در نشست با شورایاران محله‌های هدف شهر بوشهر افزود: با وجود همه کارهای انجام شده اما هنوز مشکلات و تنگناهای زیادی وجود دارد که تلاش می‌شود با برنامه ریزی و اولویت بندی، پروژه‌ها در محله‌ها تعریف و اجرایی شود.

وی سامان دادن پارک لیان، نوسازی شبکه آبرسانی، برداشته شدن نوبت بندی آب در بخشی از محله‌های جنوبی و تهیه طرح تفصیلی محله‌های جنوبی شهر از جمله کارهای مهم است که در این مدت در شهر بوشهر انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امرو عمرانی استاندار بوشهر گفت: اجرای فاضلاب برای محله‌های جنوبی شهر بوشهر از خواسته‌های مردم این مناطق است و با توجه به اعتبار هنگفتی که این کار می‌طلبد باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای جذب اعتبارات در این بخش استفاده شود.

ستوده خطاب به شورایان محله‌های هدف بوشهر اضافه کرد: عملکرد شهرداری خوب یا بد نتیجه انتخاب خودمان است.

وی یادآور شد: شهرداری بوشهر از جمله دستگاه‌هایی است که سال ۹۸ اعتبارات خود را به صورت کامل دریافت کرده و در پنج سال گذشته  اعتباری که این شهرداری دریافت کرده معادل کل اعتباری است که در قبل از دولت یازدهم دریافت کرده‌است.

ستوده گفت: هرچند کارهای بزرگی در این مدت برای رفاه مردم انجام شده‌است اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید به سرانجام برسد و با توجه به ضرورت اجرای برخی پروژه‌های مهم انتظار است که نمایندگان مجلس در زمینه جذب اعتبارات همکاری بیشتر داشته باشند.

وی ادامه داد: در این مدت با دست خالی اجرای ۶ سد در استان بوشهر پی‌گیری و ظرفیت آب شیرین کن‌های تعریف شده در استان از ۲۰ هزار به ۱۵۰ هزار مترمکعب افزایش یافته‌است در این شرایط نبود برخی زیرساخت‌های ابتدایی شهری در مرکز استان پذیرفتنی نیست.

ستوده بر ضرورت اولویت محله‌های جنوبی برای آسفالت کوچه‌های خاکی، تامین اعتبار لازم برای روشنایی معابر و حل مشکل سگ‌های ولگرد تاکید کرد.

وی تاکید کرد: در حوزه عمرانی دست نیاز به سمت همه دراز می‌کنیم و استان بوشهر زمانی رنگ پیشرفت را می‌بیند که همه در کنار هم باشیم.

فرماندار بوشهر گفت: کارهای بزرگی در مرکز استان در بخش آبرسانی، گازرسانی، رفع مشکل جیره بندی آب، اصلاح برخی زیرساخت‌های شهری و نوسازی مراکز جامع سلامت انجام شده هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

عباس جمشیدی اضافه کرد: هنر مدیریت این است که در شرایط سخت بتوان تدبیر کرد و تلاش شده در این مدت با وجود محدودیت اعتبار، اما کارهای ماندگاری در مرکز استان انجام شود.

وی بیان کرد: هرچند برخی مشکلات زیبنده مرکز استان نیست اما تلاش می‌شود با اولویت بندی طرح‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مهم برداشته شود.

  

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر مدیریت شهری بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر مدیریت شهری اخبار کنکور محله های جنوبی مرکز استان انجام شده محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود