Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:58:52 GMT

قیمت انواع پمپ آب در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۸۶۹

قیمت انواع پمپ آب در بازار تهران

پمپ آب وسیله ای الزامی برای زندگی مدرن و امروزی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آی ناین، انواع پمپ آب هر یک کاربرد متفاوتی داشته که در زندگی روزمره حتی بدون اینکه متوجه باشیم از هریک به نوعی استفاده می کنیم در این متن به معرفی انواع پمپ و قیمت تقریبی هریک در بازار تهران می پردازیم.

آدرس سایت جهت مشاهده قیمت انواع پمپ آب : www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

i-9.ir

تلفن تماس جهت مشاوره خرید با کارشناسان فروش آی ناین : ۴۵۵۳۷ ( کد ۰۲۱ برای ساکنین شهر های به جز تهران )

پمپ آب خانگی:

معروف ترین و البته پرکاربردترین پمپ های موجود در بازار به نام پمپ آب خانگی یا سانتریفیوژی شناخته می شوند. این پمپ ها از طریق ایجاد نیروی گریز از مرکز در محفظه پمپ، باعث افزایش فشار آب خانگی می شوند.

پمپ های آب خانگی در انواع محیطی، جتی، بشقابی و دو پروانه وجود داشته که هریک کاربرد خود را دارند. همچنین از نظر توان نیز از نیم اسب بخار شروع شده و تا ۲ اسب عرضه می شوند. ( پمپ های بالای دو اسب معمولاً به نام خانگی شناخته نمی شوند). قیمت انواع پمپ آب خانگی حدوداً در محدوده زیر است :

. پمپ آب نیم اسب : بسته به چینی (ارزان ترین)، ایرانی یا ایتالیایی (گران ترین)، از حدود ۶۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان قیمت دارند. سیم پیچ مس، بدنه چدنی و پروانه برنجی از مشخصه های پمپ خوب است. این پمپ ها حداکثر برای ساختمان های ۲ طبقه تک واحدی کاربرد دارند هرچند برای ساختمان های دو طبقه خیلی توصیه نمی شوند.

. پمپ آب ۱ اسب : این پمپ ها از حدود ۱ میلیون تومان (ارزانترین) شروع شده و گاهاً برای برخی از انواع مرغوب ایتالیایی تا ۴ میلیون تومان نیز قیمت گذاری شده اند. جنس پروانه در این پمپ ها می تواند از نوع پلاستیکی و باکالیت یا برنجی باشد.

نوع برنجی دوام و صدای عملکرد بیشتری دارد. به طور کلی این پمپ ها هم به شکل جتی و هم بشقابی در بازار موجود بوده هر چند مورد دو پروانه نیز در آن وجود دارد که طرفداران کمتری دارد. پمپ های ۱ اسب برای ساختمان های ۲ تا ۴ طبقه کاربرد دارند و بسته به نوع نیاز باید نوع بشقابی یا جتی را انتخاب کرد.

. پمپ آب ۲ اسب و دو پروانه : این پمپ ها معمولاً برای ساختمان های ۴ طبقه به بالا یا تعداد واحد زیاد کاربرد دارند. آبدهی این پمپ ها معمولاً بالاست. در حال حاضر شروع قیمت این پمپ ها از حدود ۳ میلیون تومان بوده و برای مدل های مرغوب ایتالیایی حتی فراتر از ۶ میلیون تومان نیز می رود.

پمپ آبگرمکنی :

این پمپ ها پیش از آبگرمکن یا پکیج قرار گرفته و باعث ایجاد فشار مورد نیاز جهت روشن شدن آن می شوند. دقت شود که این پمپ ها تنها برای آب سرد مورد استفاده قرار می گیرند و نمی توان برای آب گرم از آن استفاده کرد (به همین علت پیش از آب گرمکن یا پکیج نصب می شوند.)

عملکرد این پمپ ها بسیار کم صد است که به همین علت در دسته پمپ آب بی صدا خانگی قرار می گیرند. این پمپ های از نظر سایز و ابعاد نیز کوچک می باشند.

در خصوص این پمپ ها باید ذکر شود که می توان از آن به منظور افزایش فشار آب داخل واحد آپارتمان نیز استفاده کرد اما باید در نظر داشته باشید که این نوع پمپ به منظور مکش کاربرد نداشته و باید همواره آب درون لوله وجود داشته باشد.

همچنین پمپ هد نداشته یعنی نمی تواند آنچنان، آب را به ارتفاع بالاتر پمپ کند. در صورت تهیه این پمپ برای داخل واحد، از آن تنها برای یک خانوار می توان استفاده کرد.

پمپ های آبگرمکنی ( پمپ آب کوچک ) غالباً از نوع چینی در بازار موجود بوده و حدوداً در قیمت های ۸۰۰ هزار تومان تا ۱.۵ میلیون تومان می باشند.

پمپ آب سیرکولاتور ( پمپ آب گرم ):

 این پمپ ها جهت پمپاژ و گردش آب گرم درون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. از مشخصه های این پمپ می توان به این موضوع اشاره کرد که عملکرد آن ها می تواند به شکل دائم کار باشد. قیمت انواع پمپ آب سیرکولاتور از حدود ۳ میلیون تومان شروع شده و تا قیمت های بالاتر از ۱۰ میلیون تومان نیز در بازار وجود دارند.

کدام پمپ آب را برای منزل خود تهیه کنیم ؟

فاکتورهای بسیار زیادی در انتخاب پمپ آب مورد نیاز ساختمان وجود دارد که تاثیرگذار است. این موضوع را در نظر داشته باشید که انتخاب غلط می تواند کارایی پمپ را برای شما به حداقل رسانده و به نوعی پول دور ریختن است.

در متن پمپ آب سعی شده است تمامی موارد مورد نیاز جهت انتخاب پمپ آب مناسب ذکر شده و همچنین محصولات به همراه قیمت در آن قرار داده شود. همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که به همراه پمپ نیاز به تهیه کلید اتومات پمپ آب نیز وجود دارد که وظیفه قطع و وصل آن در زمان استفاده را بر عهده دارد.

تمامی قطعات و ملزومات پمپ آب به همراه هزاران محصول دیگر را می توانید از فروشگاه تخصصی آی ناین به شکل اینترنتی، تلفنی یا حضوری تهیه فرمایید. تمامی سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می شوند.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : ۴۵۵۳۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پمپ آب خانگی پمپ آب برای ساختمان میلیون تومان پمپ ها آب خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت

به گزارش خبرآنلاین ، دنیای اقتصاد نوشت: تحلیلگران ۳عامل مختلف سیاسی-اقتصادی را به‌عنوان محرک‌های کاهشی نرخ ارز مطرح می‌کنند.

نخست کاهش سطح ریسک‌های سیاسی، دوم وجود احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و سوم اخبار مثبت درآمدهای نفتی.

نرخ دلار آزاد در حال ادامه دادن به روند کاهشی خود است. تحلیلگران 3 عامل مختلف را برای توجیه این روند کاهشی ارائه می‌دهند. خروج ریسک‌های غیراقتصادی از بازار، خبرهای جسته‌وگریخته مبنی بر مذاکرات هسته‌ای و آمار خوب صادرات نفتی این عوامل را تشکیل می‌دهند. دلار در بازار دیروز به مرز کانال‌های 61 و 62هزار تومانی رسید. روند کاهشی بازار ارز تشدید شد.

دلار در بازار روز گذشته از کانال 63 خارج شد و سطوح قیمتی کانال 62 را نیز پشت سر گذاشت. بسیاری از تحلیلگران ارزی روند نرخ دلار در سال جدید را با مدت مشابه سال گذشته مقایسه می‌کنند.

در بازار ماه‌های ابتدایی سال گذشته نیز قیمت شاخص‌های ارزی پس از یک دوره نوسانات افزایشی دچار افت شد و پس از آن به ثبات رسید. به‌طور مثال نوسانات افزایشی و کاهشی دلار در سال گذشته تا روزهای ابتدایی تابستان به طول انجامید و پس از آن قیمت اسکناس آمریکایی زیر سقف 50 هزار تومانی به ثبات نسبی رسید.

علل آغاز روند افزایشی در سال جدید عمدتا به سیگنال‌های منفی و ریسک‌های سیاسی باز می‌گردد. این موارد با تشدید انتظارات تورمی سبب ایجاد تقاضای کاذب در بازار شد و قیمت‌ها را افزایش داد. اما تحلیلگران فشار کاهشی روزهای اخیر بازار را متشکل از 3 نیرو می‌دانند. نیروی نخست؛ کاهش سطح ریسک‌ها و سیگنال‌های منفی مذکور است. پس از اتمام درگیری‌های منطقه‌ای و کمرنگ شدن احتمال گسترش این درگیری‌ها هیجانات موجود در بازار نیز تخلیه و زمینه افت نرخ در بازار سکه و ارز فراهم شد. عامل دومی که تحلیلگران از آن به عنوان نیروی کاهشی یاد می‌کنند سیگنال‌های مثبت، اما غیررسمی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای است و آخرین عامل که برخی آن را به‌واسطه اثرگذاری برطرف عرضه مهم‌ترین عامل می‌دانند، مساله افزایش درآمدهای نفتی است که هم رسانه‌های خارجی و هم برخی از مقامات رسمی از آن خبر می‌دهند. بازار ارز تهران در روز گذشته با توجه به موارد ذکر شده افت قیمت‌های نسبتا شدیدی را تجربه کرد. هر برگ دلار آزاد در بازار روز گذشته با افت هزار و 450 تومانی خود در رقم 62 هزار تومان به فروش رسید. البته گفتنی است که نرخ ارز مذکور در بازار فردایی عصر دیروز وارد کانال 61 هزار تومانی شد. یورو و پوند نیز در بازار دیروز به ترتیب هزار و 500 و هزار و 620 تومان کاهش یافتند. 23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900409

دیگر خبرها

  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳