Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مامور سد معبر شهرداری با دستفروشان منتشر می‌شود که احساسات مردم را جریحه دار می‌کند، اما این موضوع تنها یک بخش قضیه است.
او گفت: علی الرغم تذکرماموران، برای رفع سد معبر که منظره شهر را ناخوشایند جلوه می‌دهد دستفروشان هیچ اعتنایی به آن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در معابر اصلی شهر وانت بار‌هایی مشاهده می‌شود که صاحبان شان بدون در نظر گرفتن نظم و انضباط شهری و اخلال در عبور و مرور خودرو ها، اقدام به فروش میوه می‌کنند.
صفری با بیان اینکه برای دستفروشان مکان‌هایی در نظر گرفته شده است افزود: در ورودی‌های شهر، مانند، بلوار هیرکان مقابل دانشگاه علوم پزشکی که پیاده رو عریضی دارد فضا تعریف شده و برخی از وانت بار‌ها در آنجا مستقر هستند.

او گفت: در بلوار آق قلا، در انتهای محدوده قانونی شهر این امکان فراهم شده است و همچنین در مرکز شهر بین آفتاب ۱۱ و ۱۳ پارکینگی را به عنوان بازارچه در نظر گرفتیم و امکاناتی مانند آسفالت، خط کشی، استقرار نگهبان، نصب بنر برای راهنمایی بازارچه، برای آن تعریف شد.
این مقام مسئول گفت: در خیابان ولیعصر نیز رو به روی پاساژ مروارید، پارکینگ این خیابان به عنوان بازارچه در نظر گرفته شد که استقبال نشد و جمع آوری شد.
او گفت: به دست فروشان و صاحبان وانت بار‌ها تذکر داده می‌شود، اما آن‌ها بی توجه، به کار خود ادامه می‌دهند و اگر ما متوسل به زور شویم درگیری به وجود می‌آید.
او گفت: ما در ایجاد بازارچه محدودیتی نداریم به شرطی که دستفروشان همکاری لازم را داشته باشند.
صفری افزود: بخش عمده‌ای از تماس شهروندان با تلفن ۱۳۷ شهری، موضوع سد معبر است و همچنین پلیس راهور از این موضوع نارضایتی دارد به دلیل اینکه عبور و مرور مختل شده و ترافیک‌های سنگین را در پی دارد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد معبر دستفروشان شهر سد معبر او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون