Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: تغییرات در دستگاه قضایی به مثابه پیشران در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم بزرگوار است. خبرگزاری میزان – مسئولان قضایی در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، تایباد و خواف استان خراسان رضوی با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی معارفه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی با بیان اینکه تغییرات در دستگاه قضایی به مثابه پیشران در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم بزرگوار است، گفت: یکی از مهمترین ارکان تحول در یک مجموعه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سازمان است و بر همین اساس تغییراتی در دستگاه قضایی استان خراسان رضوی پیش بینی شده تا در بستر اقدامات صورت گرفته از قبل، شاهد تحرک و پویایی هرچه بیشتر حوزه‌های قضایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مراسم جداگانه جهت تقدیر از زحمات و خدمات مسئولان قضایی و معرفی مدیران جدید در حوزه‌های قضایی نیشابور، فریمان، تایباد و خواف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: همان گونه که به مسئولان محترم تذکر داده شده دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم از مهمترین رویکرد‌های ستاد دادگستری استان خراسان رضوی بوده و در این زمینه شاهد تلاش‌های خوبی بوده ایم و رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها باید ضمن اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد مدیریت استان خراسان رضوی تمام مساعی خود را در جهت حل مشکلات مردم در چهارچوب موازین شرع و قانون و در تعامل حداکثری با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها به کار گیرند تا نهایتاً شاهد افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه قضایی باشیم.

وی ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه را نیز از دیگر نکاتی دانست که به شدت مورد توجه دستگاه قضایی قرار دارد و در این راستا تلاش شده از نیرو‌های متعهد و متخصص مردمی در جهت ایجاد صلح و سازش در اختلافات استفاده شود و در همین زمینه نیز با همت نیرو‌های مردمی توفیقات بزرگی به دست آمده است.   بیشتر بخوانید: مراسم توديع و معارفه رييس دادگاه انقلاب اسلامى تهران با حضور معاون اول قوه قضاييه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین فروتنی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های دادگستری استان خراسان رضوی مبارزه قاطعانه با جرایم خاص و خشن دانست و اظهار کرد: در سایه تعامل با سایر نهاد‌های ذی ربط شاهد مقابله با مجرمان حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خاص و خشن هستیم و به دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز تأکید شده با هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آسایش شهروندان شود، قاطعانه برخورد کنند.

براساس تغییرات در این چند حوزه قضایی؛ ضمن تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین اکبری مقدم، سید محمد حسینی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب نیشابور معرفی شد.

همچنین ضمن تقدیر از زحمات علی آذری، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اکبری مقدم به عنوان رییس دادگستری فریمان و با تقدیر از خدمات محسن ملایی شمس، مصطفی حسن نژاد بعنوان دادستان فریمان معرفی شدند.

براین اساس و طی مراسم جداگانه‌ای در شهرستان تایباد با تقدیر از زحمات سید سلمان جلیلیان، جعفر صدیقی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد معرفی شد.

با حضور جمعی از مردم و مسئولان خواف ضمن تقدیر از خدمات مصطفی مروی، مهدی قلی زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف معرفی شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی تودیع و معارفه صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی تودیع و معارفه صلح و سازش عمومی و انقلاب شهرستان حجت الاسلام والمسلمین تقدیر از زحمات دستگاه قضایی معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است