Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:10:52 GMT

تدوام کمک مومنانه ورزشکاران بسیجی درآذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۵۶۲

تدوام کمک مومنانه ورزشکاران بسیجی درآذربایجان‌غربی

سرهنگ پاسدار مهدی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا به صورت مستقیم عرصه ورزش را تحت تاثیر قرار داد، ولی با این همه برای کاهش آلام و رنج مردم نهایت تلاش‌مان را کرده‌ایم , و در این مرحله نیز کمک نقدی برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا در استان و با همت ورزشکاران بسیجی جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال 10 گروه جهادی با استفاده از 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، نسبت به گندزدایی معابر، گذرگاه‌ها، سالن‌های ورزشی اقدام کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به اینکه اغلب باشگاه‌های ورزشی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دفعات توجیه شده‌اند، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان، پنج باشگاه به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند.

مجیدی با اشاره به کارگاه‌های تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی و تولید 200 هزار عدد ماسک بیان کرد: در 6 ماه نخست امسال 40 میلیون تومان کمک نقدی و به ارزش 110 میلیون تومان کمک‌ غیرنقدی جمع آوری  و همچنین در این راستا 1 هزار بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب‌پذیر از کرونا توزیع شد، که در بین آنها ورزشکاران نیز بودند.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه باشگاه‌داران در اثر شیوع ویروس کرونا متحمل خساراتی شدند، ادامه داد: بنابراین با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تمهیداتی اتخاذ شده است، تا مدیران باشگاه‌ها بعد از ثبت نام در سایت کارا، با توجه به جمعیت هدف، ظرفیت و ... وام کم بهره دریافت کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور فعال بسیجیان در صحنه سبب پویایی و آبادانی کشور می‌شود، عنوان کرد: بیشتر اعضای بسیج را قشر جوان و پویای جامعه تشکیل داده‌اند که این خود نشان از موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف است.

مجیدی خاطرنشان کرد: تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در امر غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش کشور و جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری ورزشکاران داوطلب به منظور تحقق بخشیدن به ارتش بیست میلیونی را ازجمله اهداف بسیج ورزشکاران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ورزش سازمان بسیج ورزشکاران بسیج ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد