Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در نشست خبری در ایالت دلاور اولویت نخست دولت خود را مبارزه با همه گیری کووید ۱۹ معرفی کرد.

بر این اساس، وی گفت: باید دموکرات‌ها و جمهوری خواهان را زیر یک سقف جمع کنیم و تلاش برای بهبود اقتصادی را آغاز می‌کنیم. ما باید منابع مالی ضروری را برای قهرمانانی که در خط مقدم تلاش می‌کنند فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن تصریح کرد: طرح اقتصادی برای ایجاد ۳ میلیون شغل با درآمد مکفی داریم. با ورود به زمستان، شرایط همه گیری ویروس کرونا سخت‌تر خواهد شد. بزرگترین چالش پیش روی ما احیای اقتصادی آمریکاست.

وی افزود: توقف فرآیند انتقال قدرت ممکن است باعث جان باختن شمار بیشتری از افراد مبتلا به کووید ۱۹ شود. خودداری ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات بیش از آنکه مانع از انجام وظایف من باشد، مایه آبروریزی کشور است.

بایدن با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با همه گیری کووید ۱۹ گفت: اینکه رئیس جمهور هم اینک در حال بازی گلف است و کاری در زمینه مهار ویروس کرونا نمی‌کند برای من قابل درک نیست.

کامالا هریس، معاون جو بایدن نیز در این نشست خبری گفت: زمانی که می‌گوییم در انتخابات پیروز شده ایم یعنی اینکه اقدام واقعی برای شکست دادن کرونا از همین الان آغاز می‌شود. همه ما می‌دانیم این همه گیری و این رکود اقتصادی به خصوص بر جوامع رنگین پوستان ما ضربه سختی زده است.

وی خاطر نشان کرد: سیاه پوستان و لاتین تبار‌های آمریکا سه برابر بیشتر در معرض کووید ۱۹ هستند و بیش از دیگران جان خود را از دست می‌دهند. آمار‌ها نشان می‌دهد بومیان آمریکایی چهار برابر بیشتر به نسبت دیگران بستری می‌شوند و در ماه گذشته، نرخ بیکاری برای سیاه پوستان دو برابر نرخ دیگران بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن ویروس کرونا انتخابات آمریکا کووید ۱۹ همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!