Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از رویترز، برخی منابع اوپکی اعلام کردند که کمیته مشترک فنی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و غیراوپک (JTC) روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه) و پیش از نشست روز سه‌شنبه (۲۷ آبان) کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC) نشستی را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با اعلام موافقت بیشتر کشورهای کمیته فنی برای تمدید سه ماهه کاهش کنونی عرضه نفت این ائتلاف از ماه ژانویه به پایان رسید. ائتلاف اوپک پلاس هم‌اکنون روزانه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه از تولید خود می‌کاهد.

بر اساس توافق کاهش تولید اوپک پلاس، قرار است این ائتلاف از ماه ژانویه کاهش تولید خود را حدود ۲ میلیون بشکه در روز تسهیل کند، این در حالی است که اعضای این ائتلاف در حال بررسی تعدیل این توافق برای حمایت بیشتر از بازار هستند.

قرار است نشست بعدی اوپک پلاس در روزهای دهم و یازدهم آذرماه و پس از نشست کمیته مشترک وزارتی در روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081336 برچسب‌ها اوپک اوپک پلاس قیمت نفت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اوپک اوپک پلاس قیمت نفت اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد