Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:38:05 GMT

سیاوش یزدانی در روزگار بدون مصدومیت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۹۲۸۱

سیاوش یزدانی در روزگار بدون مصدومیت! (عکس)

مدافع بلندقامت آبی‌ها بعد از حضور در جمع شاگردان محمدرضا مهاجری و درخشش برای سیاه جامگان بود که نامش بر سر زبان‌ها افتاد و توانست پله‌های موفقیت را یک به یک پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، گویا در اردوی آبی‌پوشان پایتخت، واژه مصدومیت با نام سیاوش یزدانی عجین شده است و او از زمان حضورش در استقلال، نتوانسته هفته‌های متوالی برای تیمش به میدان برود و مصدومیت‌های پی در پی همسترینگ باعث شده تا هیچگاه یک مهره قابل اتکا برای کادرفنی نباشد؛ فلش‌بک به چند سال قبل و زمانی که مدافع مشهدی آبی‌ها کشف شد، در روزگاری که یزدانی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند شاید اتفاق جالب توجهی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن روزها مدافع بلندقامت استقلال به جای مصدومیت‌های پی در پی، ستاره اول تیم شهرش بود و با سیاه جامگان روزهای طلایی را پشت سر گذاشت؛ البته پیش از آن‌که در لیگ یک، یزدانی برای سیاه جامگان بدرخشد، او تقریبا یک فصل کامل را در جمع شاگردان مهاجری نیمکت‌نشین بود چرا که اعتقاد داشت یزدانی مدافع لیگ یک و لیگ برتری است و از زمان حضور سیاه جامگان در لیگ یک، او را در ترکیب اصلی تیمش گذاشت و با درخشش فوق‌العاده خود هم با سیاه جامگان تا پلی‌آف لیگ برتر رفت و هم برای فصل آینده توانست با پیشنهاد لیگ برتری پیکان مواجه شود.

 

 

 

 

 

 

بدون‌تردید روزهای که یزدانی در سیاه جامگان گذراند، بهترین روزهای فوتبالی او نبود اما شاید می‌توان گفت بی‌حاشیه‌ترین و کلیدی‌ترین روزهای زندگی فوتبالی مدافع استقلال در مشهد گذشت؛ چرا که مسیر فوتبالی او از مبدا سیاه جامگان به مقصد پیکان، سپاهان و استقلال ختم شد و البته در روزهایی که سیاوش یزدانی در استقلال و سپاهان گذراند، حواشی بزرگی دامان او را گرفت. از جمله مصدومیت همسترینگ که بارها دامن‌گیر مدافع استقلال شده است. حتی طعم شیرین ملی‌پوش شدن را هم یزدانی توانست در روزهای ابتدایی آبی‌پوش شدنش بچشد اما مصدومیت‌ها او را از تیم ملی هم دور کرد و امیدوار است به مانند روزهای سیاه جامگان بتواند دوباره بدون مصدومیت، از ترافیک دفاعی استقلال بگذرد و ستاره اول خط دفاع آبی‌ها و حتی تیم ملی شود.

 

شاید بزرگ‌ترین وجه تمایز یزدانی آن‌روزهای سیاه جامگان و این روزهای استقلال، در چهره او نمایان باشد؛ آن روزها موهای اصلاح شده سیاوش یزدانی در عکس به چشم می‌خورد و حالا او به یکی از سامورایی‌های آبی‌پوش بدل شده است.

استقلال تهران سیاوش یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سیاوش یزدانی سیاوش یزدانی سیاه جامگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!