Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با همراهی نمایندگان و استاندار اردبیل از قطعات مختلف پروژه راه‌آهن اردبیل بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء عصر امروز با همراهی نمایندگان و استاندار اردبیل از قطعات مختلف پروژه راه‌آهن اردبیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال شاهد تحولی بزرگ در شبکه ریلی کشور خواهیم بود

در این بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه  تا پایان امسال شاهد تحولی بزرگ در شبکه ریلی کشور خواهیم بود، اظهار داشت: 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل میانه تزریق شده که امیدواریم با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عملیات اجرایی این پروژه ادامه یابد.

موسوی تصریح کرد: اتمام‌ پروژه راه آهن میانه به اردبیل از دغدغه‌های مهم است که با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود چون تا زمانیکه  خطوط راه آهن به اتمام نرسد  منافع اقتصادی و امتیازات این پروژه در استان محسوس نیست.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته توسط قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی کشور بسیار قابل تقدیر است، گفت: امیدداریم با همکاری قرارگاه خاتم  اجرای پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل شتاب بیشتری بگیرد تا  این پروژه مهم و ملی تا سال 1400 به بهره‌برداری برسد.

اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم است

صدیف بدری نیز در این بازدید با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از شرایط بسیار مناسب برای اجرای راه آهن برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه قرارگاه از تجربه و توان فنی لازم در این زمینه برخوردار می‌باشد و کارهای مطالعاتی این طرح را نیز انجام داده است انتظار داریم عملیات اجرایی این پروژه نیز توسط قرارگاه انجام گیرد.

نوبخت: راه آهن اردبیل از لحاظ تامین اعتبار مشکلی نخواهد داشتدرصورت اختصاص اعتبارات پروژه راه آهن اردبیل-میانه سال آینده به ایستگاه آخر می‌رسداستاندار اردبیل: تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه نیازمند 1600 میلیارد تومان اعتبار است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به میزان نیاز راه آهن اردبیل توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده و تمام تلاش ها برای اتمام و بهره برداری تا پایان دولت دوازدهم می‌باشد.

بدری با بیان اینکه اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم است، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم منطقه است که برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از طرح‌های اولویت‌دار دولت نیز محسوب می‌شود که انتظار می‌رود با بررسی روند پیشرفت پروژه برای ادامه جدی این پروژه برنامه‌ریزی‌های اساسی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه راه آهن اردبیل قرارگاه خاتم خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد، گقت: هر واگن مترو یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو پای شهرداری آب می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر یقطین شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از روند اجرای نوبت شب پروژه خط دو مترو شیراز اظهار داشت: تا تابستان 1404 بخش حفاری مکانیزه فاز دو خط 2 مترو شیراز همراه با تست گرم تا کلبه سعدی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تمام همت خود را به کار گرفته و حفاری را به قدرت پیش می‌برد تا ایستگاه کلبه سعدی به پیشرفت خوبی برسد.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه یکسال پس از این مرحله با ورود واگن‌ها فاز دو خط 2 مترو شیراز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در طرح جامع حمل و نقل ترافیک شیراز، فاز دو خط 2 مترو این کلانشهر تا کلبه سعدی طراحی و تعریف شده است و برای تکمیل این فاز از خط 2 نیازمند حدود 13 هزار میلیارد تومان اعتبار به جز هزینه واگن‌ها هستیم.

یقطین با بیان اینکه هر واگن یک میلیون و 100 هزار یورو اعتبار می‌خواهد شد، عنوان کرد: در تلاشیم که امسال با کمک دولت و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور یک تا دو رام قطار به مجموع قطار‌های شیراز اضافه کنیم.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز هم اظهار داشت: با اهتمام و جدیت در حال ادامه خط 2 مترو شیراز به کلبه سعدی هستیم.

وی افزود: با یک وفاق، همدلی و وحدت در استان فارس و کلانشهر شیراز شیفت شب 50 ابر پروژه عمرانی برقرار است. 

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس هم یکی از نقاط برجسته شورای ششم و شهرداری کلانشهر شیراز را ارتباط مردمی قوی، توجه به نقاط محروم و نظارت قوی دانست. 

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس هم گفت: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شیراز روان است و این مهم حاکی از سرزندگی و اقدمات مثبت است.

وی یادآور شد: بخش حقوقی شهرداری شیراز به صورت مستمر با حوزه قضایی در ارتباط است و مشکلاتی که در مسیر قانونی ایجاد می‌شود، همواره پیگیری می‌کند.

بحرینی خاطرنشان کرد: یکی از آن موارد ایستگاه مترو آزادی بود که مشکلات حقوقی عدیده‌ای داشت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شد.

سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه این بازدید بیان کرد: اگر در مجموعه شهر شیراز موفقیتی حاصل شده، ناشی از لطف خداوند و همراهی و همدلی مدیریت شهری بوده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت