Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت مدیرانی که پیگیر کسب مجوز برگزاری مسابقات فوتسال هستند، نمی‌توانند این کار را انجام دهند. - اخبار ورزشی -

محمدرضا سنگ سفیدی درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از شهریور بر مبنای تاریخ‌های اعلام شده برای شروع مسابقات تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً مهر و بعد آبان را اعلام کردند، اما فکر می‌کنم بازی‌ها تا عید برگزار نمی‌شود و آن زمان هم فوتسال را به بهانه تعطیلات نوروز تعطیل می‌کنند. همچنان تمرین می‌کنیم و دیواری کوتاه‌تر از فوتسال پیدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون مردم متوجه همه چیز شده‌اند، اظهار داشت: مسابقات کشتی، هندبال و بسکتبال برگزار می‌شود، اما می‌گویند رقابت‌های فوتسال مجوز نگرفته و برگزار نمی‌شود. بگویید ما نمی‌توانیم مجوز بگیریم. داورزنی و دبیر برای والیبال و کشتی مجوز برگزاری مسابقات رشته‌های خود را می‌گیرند، اما شانس ما فوتسالی‌ها از ابتدا بد بوده و این هم به آن اضافه شده است.

پرهیزکار: وزارت بهداشت پاسخ قانع‌کننده‌ای برای عدم برگزاری مسابقات به ما نداد

«افرادی که کم‌کاری می‌کنند و هزار نفر را از نان خوردن می‌اندازند، باید پاسخگوی کارهای خود باشند.» ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند ضمن بیان این جمله گفت: آن مدیر که پایش را روی پایش انداخته و پاسخ تماسش را نمی‌دهد می‌گوید فوتسال برگزار نمی‌شود، حقوقش را از جای دیگری می‌گیرد، اما آه و نفرین بازیکن فوتسال که هشت ماه است پول نگرفته و خرج خانواده‌اش را می‌دهد، یقه این مدیر را می‌گیرد.

سنگ سفیدی با بیان اینکه بازیکنان فوتسال سه ماه است که تمرین می‌کنند و نمی‌دانند چه هدفی دارند، خاطرنشان کرد: مربی تیم نمی‌داند چه زمانی به بازیکنان فشار بیاورد و چه زمانی استراحت دهد. این بلاتکلیفی همه را آزار می‌دهد. اصلاً بگویند بازی‌ها امسال برگزار نمی‌شود؛ مرد باشند و این حرف را بزنند، نه اینکه تقصیرات را گردن افراد دیگر بیندازند. مجوز فوتسال را صادر نمی‌کنند، چون زورتان کم است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به برگزاری جام ملت‌های آسیا در فروردین یادآور شد: تعطیلی مسابقات را تا جام ملت‌های آسیا طول می‌دهند و بعد می‌گویند بازی‌ها بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود! چند مدیر که به فوتسال آمده‌اند و همه چیز گرفته‌اند، حالا می‌گویند فوتسال ضرر دارد و کرونا با این رشته بیشتر می‌شود. دست این افراد درد نکند که به فکر بازیکنان هستند!

بازیکن گیتی‌پسند اصفهان ضمن اشاره به ارسال پروتکل‌های سازمان لیگ فوتسال به وزارت بهداشت گفت: آنها در صحبت‌های خود بند و تبصره‌های زیادی می‌آورند و می‌گویند 70 صفحه پروتکل به ستاد مبارزه با کرونا دادیم، اما وقتی این ستاد با برگزاری کشتی موافقت کرده، دو خط پروتکل برای فوتسال را هم قبول می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال برگزار نمی شود گیتی پسند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد