Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۷۰۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امسال 707 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت بسیج و ستاد سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سال در سالروز تشکیل بسیج پنجم آذرماه، تجمعاتی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری همه برنامه‌های فضای حقیقی وجود ندارد و فقط در صورت امکان و با تعداد محدودی جمعیت، بخشی از برنامه‌ها در فضای حقیقی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار "بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین" خاطرنشان کرد: بسیج منحصر به افراد و گروه‌های خاصی نیست و به فرموده رهبری هر کسی دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است، دانش‌آموزان نیز در این عرصه همیشه نقش‌آفرین بوده‌ و هستند و 3٤ هزار شهید متعلق به قشر دانش‌آموز است که بیانگر اهمیت دانش‌آموزان بوده، اکنون نیز گردان‌های خواهران و برادران در فضای سایبری تشکیل شده و امسال حوزه نمایندگی ولی‌فقیه استان‌های بسیج در زمینه تولید و پیگیری محتوا فعال شده است.

اکبری گفت: در راستای کمک به معیشت مردم طرح مبارزه با گرانفروشی و احتکار و کنترل قیمت‌ها در قالب طرح 17 ربیع‌الاول براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با تفاهم‌نامه بین سازمان صمت، جهادکشاورزی و دادستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی، قیمت‌ها اختیاری شده و پایه مشخصی ندارد،، ادامه داد: در طرح 17 ریبع‌الاول که از ابتدای آذرماه اجرا خواهد شد، انبارهای استان شناسایی و در صورت کشف انبارهای دیگر اقلام موجود در آن‌ها را احتکار محسوب کرده و برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان با تاکید بر محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه به‌عنوان رویکرد اصلی برنامه‌ها، تصریح کرد: در طرح امام‌حسن مجتبی، کمک‌های مومنانه انجام این طرح با رویکرد پشتیبانی طرح شهید سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود. همچنین تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی و طرح محله‌محور مبارزه با کرونا از پنجم آذر در قالب این طرح آغاز می‌شود.

رزمایش کمک‌های مومنانه استان زنجان به همت بسیجیان در 5 آذر ماه برگزار می‌شودبرنامه‌های هفته بسیج در قزوین با اولویت اوامر ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود639پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در استان بوشهر افتتاح می‌شود

وی با اشاره به مضرات عادی شدن مسئله کرونا، عنوان داشت: طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی با رویکرد اقناع‌سازی مردم اجرا می‌شود که این طرح محله‌محور  و با قرنطینه خانگی و تامین مایحتاج افراد قرنطینه  همراه خواهد بود و شرط موفقیت طرح اقناع‌سازی فکری و  فرهنگی مردم است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: در طرح تعطیلی دوهفته‌ای کرونا اماکن مرتبط با نیازهای ضروری مردم از جمله اغذیه‌فروشی‌ها، مراکز توزیع گوشت و لبنیات و لوازم بهداشتی فعال خواهد بود.

اکبری با اشاره به طرح‌های مختلف در مقابله با کرونا،  تصریح کرد: بالغ‌بر 67 میلیارد تومان در قالب طرح مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد و سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان به سیل‌زدگان استان خوزستان اهدا شد.

وی با اشاره به رسالت بسیج در تبدیل تهدیدها به فرصت، مطرح کرد: بسیج در دوران کرونا برای مردم محروم امیدآفرینی می‌کند و در عین حال در عرصه‌های دیگر از جمله ساخت خانه‌های نیازمندان، تهیه جهیزیه زوج‌های محروم و اشتغال نیز تلاش شده است، امسال با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد بالغ‌بر 39  میلیارد تومان به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد و افراد غیرتحت‌پوشش اختصاص داده شد.

اکبری با اشاره به اجرای برنامه ی اقتدار بسیج در پنجم آذر هر سال، گفت: امسال امکان اجرای برنامه‌های حضوری وجود ندارد و مهم‌ترین برنامه سخنرانی رهبر عظمای ولایت راس ساعت 10 و 30 دقیقه پنجم آذرماه خواهد بود که به‌ منظور بهره‌مندی از فرمایشات ایشان کدهایی برای استان‌ها تعریف شده و بسیجیان می‌توانند به وسیله آن کد اعلام حضور کنند. کد 110 برای استان چهارمحال و بختیاری درنظر گرفته شده که باید به شماره 98660000054  پیامک شود.

انتهای پیام/7540/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری برگزار می شود هفته بسیج اجرا می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)