Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:39:50 GMT

امید خط حمله پرسپولیس از «وارژادین» آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۶۶۶

امید خط حمله پرسپولیس از «وارژادین» آمد

به گزارش ایرنا، پس از کش و قوس های فراوان، مهدی‌خانی به عنوان جانشین عیسی آل‌کثیر انتخاب شد و به پرسپولیس پیوست. این بازیکن ۲۳ ساله حالا از پیاده روهای واراژدین به تهران می آید تا مشکل خط حمله پرسپولیس را در نبود آل‌کثیر رفع و رجوع کند.

مهدی‌خانی اهل گیلان‌غرب است. شهری مشهور در جنوب کرمانشاه که در زمان جنگ تحمیلی یکی از پایگاه های مقاومتی ایران بود و مردمش رشادت زیادی را به خرج دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سال پس از پایان جنگ بود که محمدمهدی به دنیا آمد. او برای پیشرفت و در نوجوانی به تهران آمد و در سایپا و نیروی زمینی بازی کرد. سپس سر از شهرخودروی مشهد درآورد که در آن زمان پدیده نام داشت. او در لیگ هفدهم توسط رضا مهاجری به بازی گرفته شد و نمایش قابل قبولی داشت.

این بازیکن با حضور یحیی گل محمدی به یکی از نفرات اصلی تیم تبدیل شد. در جام حدفی به پرسپولیس هم گل زد و در آن فصل جزو بهترین ها بود. مهدی‌خانی در تیم امید هم حضور موثری داشت و عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت. با اینکه چند پیشنهاد داخلی خوب داشت اما تصمیم گرفت لژیونر شود. او بعد از صادق محرمی به دومین بازیکن ایرانی لیگ کرواسی تبدیل شد.

مهدی خانی به واراژدین رفت تا در این شهر زیبا برای تیم اول شهر بازی کند. او روزهای پروسانی را پشت سر گذاشت و می توان گفت مانند علی کریمی در کرواسی نتوانست توانایی خود را نشان دهد. او در حدود یک سال حضورش در این کشور، در مجموع ۲۷ بازی انجام داد که ماحصل آن ۲ گل و ۲ پاس گل بود.

او حالا عضوی از پرسپولیس است و انتظارات زیادی را متوجه خود می بیند چرا که جانشین بهترین بازیکن سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا شده است. باید دید این مهاجم ۲۳ ساله و کرمانشاهی که با سختی و سختی کشیدن آشنایی دارد می تواند در لباس تیم جدیدش و با تجربه یک ساله در کرواسی به موفقیت برسد یا خیر.

برچسب‌ها واراژدین کرواسی باشگاه پرسپولیس جنگ تحمیلی رضا‌ مهاجری عیسی آل کثیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واراژدین کرواسی باشگاه پرسپولیس جنگ تحمیلی رضا مهاجری عیسی آل کثیر واراژدین کرواسی باشگاه پرسپولیس جنگ تحمیلی رضا مهاجری عیسی آل کثیر اخبار کنکور مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم