Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و محدودیت‌های جدید وضع شده، شهرهای سراسر کشور به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم بندی و فعالیت ادارات، مراکز تجاری، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین ترددها بر طبق وضعیت شهرها مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به پایش صورت گرفته وضعیت شهرستان ری در شرایط قرمز (پر خطر) قرار دارد و از اول آذرماه در راستای اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی و همچنین کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی مشاغل به استثنای مشاغل گروه یک در سطح شهرستان تعطیل خواهند بود.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: مشاغل گروه یک از جمله کارخانه‌های تولیدی - مراکز صنعتی و معدنی و کشاورزی، مراکز خدمات رسان آبفا - برق، گاز - پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت، حمل و نقل عمومی، ادارات و مراکز نظامی - انتظامی و امنیتی - امدادی و ستادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها، مراکز خدمات الکترونیک و پستی، مراکز خدمات اینترنتی، رسانه‌های مکتوب و چاپخانه‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان و معلولین، تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، کارگاه‌های صنعتی، خشکشویی ها و آرامستان ها شامل مشاغل ضروری می‌باشند که مجاز به فعالیت هستند.

توکلی کجانی عنوان داشت: تا زمان بازگشت شرایط عادی در شهرستان، این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت و نظارت بر اجرای این محدودیت‌ها به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

کد خبر 5075732

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری حسین توکلی کجانی شهرری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی