Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:21:37 GMT

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل کیست؟ + بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۸۳۳

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل کیست؟ + بیوگرافی

رعنا آزادی ور که به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده، بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد و در چهارراه استانبول هم با مهدی پاکدل هم بازی بود؛ خبر ازدواج این زوج را عاطفه رضوی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند + عکس

این شایعات شب گذشته با اعلام خبر رسمی ازدواج این دو نفر توسط عاطفه رضوی به صورت رسمی اعلام شد.

عاطفه رضوی کیست؟

عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل و حسین پاکدل برادر بزرگ‌تر مهدی پاکدل است. رضوی هم مانند خانواده همسرش در هنر فعال است و بیشتر کار گریم و طراحی چهره انجام می‌دهد؛ با این حال به بازیگری هم علاقه داشته و در ۱۳ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است. عاطفه رضوی خواهر بهروز رضوی است و همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام «صبا» است.

فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگدانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را بهترین نقش آفرینی پاکدل می‌دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله نقش «ام جمیل» را بر عهده داشت و مهدی پاکدل نقش «ابوطالب» را ایفا می‌کرد. اُمّ جَمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمّهٔ معاویه، و دشمن و آزاردهنده پیامبر اسلام است. مطابق برخی منابع، نام کامل او «أروی بنت حرب ابن امیّه» است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام رگ خواب بود. رگ خواب موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

فیلم‌های رعنا آزادی ور · خشم و هیاهو (فیلم ۱۳۹۴) (هومن سیدی، ۱۳۹۴) · محمد رسول الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳) · این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳) · خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳) · داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳) · نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸) · تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷) · درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷) · خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶) · پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) · زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴) · کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴) · هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴) · مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) · آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

کد خبر 456557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رعنا آزادی ور ازدواج رعنا آزادی ور ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور مهدی پاکدل ازدواج مهدی پاکدل پدر مهدی پاکدل مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی همسر مهدی پاکدل خودسوزی زن بندرعباسی واریز یارانه معیشتی کرونا ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور رعنا ازادی ور عکس فیلم های رعنا ازادی ور فیلم های رعنا آزادی ور عاطفه رضوی حسین پاکدل عاطفه رضوی و همسرش همایون شجریان ابر می بارد بهنوش طباطبایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رعنا آزادی ور مهدی پاکدل عاطفه رضوی آزادی ور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟