Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه استان در صورت واگذاری زمین توسط مسوولان به مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی می‌سازد.

سردار اباذر سالاری شامگاه جمعه در عیادت از زن سرپرست خانوار بندرعباسی ضمن محکوم کردن این رفتار ماموران شهرداری افزود: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: همچنین سپاه علاوه بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان خانواده‌های محروم، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد، به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: تکریم انسان‌ها بویژه مستضعفان و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدام‌های غیرقانونی نیز به صورت مصلحت آمیز توسط مسوولان ذیصلاح حل و فصل گردد.

سالاری یادآورشد: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌شود ماموران ادارات بویژه شهرداری ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد و پرهیز از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود، خوراک تبلیغاتی برای معاندین را فراهم نکنند.

وی گفت: باتوجه به برخورد غیرقابل دفاع مامورین شهرداری بندر عباس با این زن بی سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون این رفتار را به شدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببان آن را داریم.

درپی انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی این بانوی جوان شده بود، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شامگاه جمعه از این بانوی بی سرپناه عیادت کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Avv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بندرعباس تخریب خانه زن سرپرست خانوار سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو