Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم گفت: سال گذشته شهرداری همدان با تحقق ۸۳ درصدی بودجه سال ۹۸ توانست جز استان‌های برتر کشور شود.

رضا ابرار خرم در گفتگو اختصاصی با خبرنگار شبستان با اشاره به وضعیت اقتصادی ومالی کشور در سال 99 گفت: امسال با توجه به بحث ویروس کرونا و وضیعت اقتصادی کشور بودجه شهرداری‌ها نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت و نسبت به سال‌های گذشته درآمدها کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاونت مالی شهرداری همدان از رشد 35 درصدی بودجه شهرداری همدان نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: شهرداری همدان در سال جاری با تصویب بودجه هزار میلیاری که به تناسب آن، 40 درصد در حوزه جاری و 60 درصد در حوزه عمرانی هزینه خواهد شد.     

 

خرم ادامه داد: با تصویب بودجه هزار میلیاردی، شهرداری همدان تاکنون در اجرای پروژه‌های عمرانی و پرداخت هزینه‌های جاری موفق بوده است.

 

معاونت مالی اقتصادی شهرداری همدان با اشاره به عملکرد خوب حوزه درآمد گفت: در سال 98 شهرداری همدان توانست درآمدهای پایدار را 56 درصدی افزایش دهد و در این حوزه نیز جزء شهرداری‌های برتر کشور شود.

 

مشارکت مردم مهمترین منابع درآمد پایدار هستند

خرم با بیان اینکه مشارکت مردم مهمترین منابع پایدار شهرداری هستند گفت: درآمدهای پایدار شهرداری مانند: مشارکت مردم در پرداخت عوارض به شهرداری، پرداخت عوارض کسب و پیشه که باید مراکز تجاری و اصناف به شهرداری پرداخت کنند، بهای خدمات و نوسازی و حق بهره‌برداری واحدهای تجاری شهرداری از منابع پایدار شهرداری همدان است.

 

وی گفت: یکی دیگر از واحدهای درآمدی شهرداری همدان حوزه املاک است زیرا 30 درصد از بودجه شهرداری را به خود اختصاص داده است در تفکیک امور اراضی در سطح شهر و تبدیل به احسنت کردن املاک حوزه شهری نقش مهمی دارد.

 

 معاونت مالی اقتصادی شهرداری همدان ادامه داد: با تحقق 100 درصدی بودجه پیش‌بینی شده در سال 98 در حوزه املاک و مستغلات شهرداری همدان توانست آنچه را که به عنوان بودجه درآمدی در حوزه املاک و مستغلات را بود تحقق دهد.

 

خرم با اشاره به عملکرد حوزه امور مالی شهرداری همدان در کاهش هزینه‌ها و هدر رفت منابع گفت: طی سال گذشته با پیگری‌های انجام شده در حوزه مطالبات شهرداری موفق شدیم در بحث اوراق خزانه موفق شدیم بخش بیشتری از بدهی‌های شهرداری که 50 میلیارد تومان بود به بانک‌ها را پرداخت کنیم.

 

وی با اشاره به پیگری انجام در بحث مالیات مطرح کرد: با پیگری‌های انجام شده در کشور در بحث پرداخت مالیاتی در استان همدان موفق 30 میلیارد از مطالبات شهرداری در خصوص پرداخت مالیاتی به شهرداری همدان تزریق کنیم.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحقق ۸۳ درصدی بودجه عمرانی شهرداری همدان درصدی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات