Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:07:50 GMT

مصرف روزانه روغن در مازندران ۱۷۰ تن است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۴۹۵

مصرف روزانه روغن در مازندران ۱۷۰ تن است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران میزان مصرف روزانه روغن را ۱۷۰ تن در روز بیان کرد و گفت: از این میزان حدود ۹۰ تن مربوط به صنایع است.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد روغن وارداتی است، گفت: مازندران سومین استان تصفیه کننده روغن در کشور به شمار می‌رود ودلیل کمبود روغن در استان مشکل انتقال روغن خام و بروز مشکل در سامانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: هدف دشمن این است که به تولید و اشتغال لطمه بزند و گرانی ایجاد کند.

قوانلو میزان تخصیص سهمیه روغن در استان را بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن بیان کرد و گفت: از این میزان هزار و۲۰۰ مربوط به مصرف خانوار است که بین فروشگاه‌ها توزیع شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران با عنوان اینکه تاکنون بیش از هزار تن روغن در استان توزیع شده است، یادآور شد: مشکلاتی نظیر حمل و نقل و افزایش کرایه حمل و مسائل دیگر سبب شده تا در انتقال روغن با مشکل مواجه شویم.

کد خبر 5076609

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن روغن نباتی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟