Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات بنیاد علوی در لرستان اظهار داشت: در ادامه کمک‌ها و حمایت‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی از استان کمتر توسعه یافته لرستان در بحث سیل و همچنین در بحث کرونا، طی چند ماه اخیر توافقنامه‌ای با بنیاد علوی به عمل آمد که بر اساس آن برخی از بخش‌ها و دهستان‌های بسیار محروم استان به طور ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت‌های اجرایی در این بخش‌ها شروع شده و امروز در جلسه هماهنگی که به همین منظور برگزار شد، طبق قولی که مدیر عامل بنیاد علوی داده‌اند قرار شد امسال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات بانکی و عمرانی را در مناطق محروم دو شهرستان کوهدشت و الیگودرز شامل بخش زز و ماهرو، زلقی و همچنین دهستان کوهدشت شمالی در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی هزینه کنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: البته اینها مقدمه کار است و انشاالله فعالیت‌های بیشتری توسط این بنیاد در سال‌های بعدی و با شدت بیشتری انجام خواهد گرفت تا بتوانیم این مناطق محروم را به حداقل میانگین مناطق توسعه یافته استان برسانیم.

کد خبر 5076628

منبع: مهر

کلیدواژه: سید موسی خادمی استانداری لرستان بنیاد علوی محرومیت زدایی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بسیج بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی