Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:56:43 GMT

دانشجوی بسیجی در ارتقای علم مطالبه‌گر باشد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۶۶۲

دانشجوی بسیجی در ارتقای علم مطالبه‌گر باشد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جشنواره دانشجویی نجم دانشگاه کردستان اظهار داشت: از دانشجوی بسیجی انتظار می‌رود بینش، بصیرت و تحلیل انقلابی داشته باشد.

وی یکی دیگر از خصوصیات دانشجویان بسیجی را الگو بودن دانست و افزود: دانشجویان بسیجی باید از شایسته‌ترین‌ها باشند و در ارتقای علمی کوشش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر تاثیرگذاری یک دانشجوی بسیجی در جامعه اضافه کرد: دانشجویان باید بدنبال انجام کاری باشند که نیاز جامعه است و نه کاری که می‌خواهند انجام دهند.

وی یادآور شد: از دانشجویان بسیجی و انقلابی انتظار می‌رود در ارتقای اخلاقی، تهذیب و حسن خلق و اهمیت به معنویت نیز پیشگام باشند و الگوی دیگران قرار گیرند.

رییس دانشگاه کردستان هم در این جشنواره گفت: نقش آفرینی جوانان و نخبگان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و از ضروریات مهم گام دوم انقلاب محسوب می‌شود

رحمت صادقی افزود: اگر خدا استعدادی به نخبگان و جوانان داده و جامعه امکاناتی در اختیار آنها گذاشته آنها هم در مقابل جامعه مسوول هستند و باید به در جهت توسعه جامعه و رفع نیازهای آن گام بردارند.

وی تشکیل هسته‌های تخصصی توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها را همگام با نقش دانشگاه‌های جامعه محور و نسل سوم بیان کرد و آن را قابل تقدیر دانست.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی هم در این جشنواره یادآور شد: ۴۹ هسته مساله محور در دانشگاه تشکیل شده که در راستای حل مشکلات مردم گام برداشتند.

توحید رستمی با بیان اینکه کارسازی نیروی انسانی در تراز انقلاب و نقش آفرینی که تخصصی است از وظایف دانشگاه محسوب می‌شود، تاکید کرد: از مسوولان می‌خواهیم که به جوانان داخل کشور اعتماد کنند چون میدان دادن به آنها بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی کشور کردستان نماینده ولی فقیه کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی کشور کردستان نماینده ولی فقیه کردستان سازمان بسیج دانشجویی کشور کردستان نماینده ولی فقیه کردستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در روزهایی که سران دولت های غربی و در رأس آنان آمریکا، چشمان خود را به جنایت های پرشمار رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه بسته اند، خیزش دانشجویی در ایالات متحده آمریکا، خواب را از چشمان قاتلان کودکان و زنان فلسطینی در غزه ربوده است.

این اعتراضات دانشجویی البته با سرکوبگری پلیس آمریکا روبرو شده ولی همچنان موج اعتراضی دانشجویان و اساتید ادامه دارد.

جامعه دانشگاهی قم هم اقدام دانشجویان آمریکایی را شجاعانه می دانند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه توقف برخورد سرکوب گرانه پلیس آمریکا با خواسته به حق جامعه علمی این کشور را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز