Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:54:58 GMT

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) کیست؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۴۰۹

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) کیست؟

به گزارش جماران؛ به نقل از  سپاه نیوز، سردار احمد ذوالقدر با حکم سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز(یکشنبه) با حضور دریادار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه  و جمعی از فرماندهان و مسؤولان لشکری، کشوری و استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده در مدت ۲ سال تصدی مسؤولیت، سردار سرتیپ دوم پاسداراحمد ذوالقدر به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران منصوب شد.

سردار ذوالقدر مسؤولیت‌هایی مانند معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران و جانشینی فرمانده سپاه محمد رسول(ص) تهران بزرگ را در کارنامه دارد.

سردار حسن زاده صبح امروز با حکم سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله(ص) معرفی شد.

اخبار مرتبط فرمانده جدید سپاه تهران کیست؟ تصاویر/ تقدیر فرمانده کل سپاه از مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا واکنش رسانه‌های خارجی به رونمایی سپاه از یک ناو اقیانوس پیما فرمانده نیروی دریایی سپاه: آماده هرنوع همکاری نظامی با نیروی دریایی ارتش عراق هستیم فرمانده کل سپاه: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت هشدار فرمانده کل سپاه به طرف‌های درگیر در جنگ قره‌باغ رونمایی از «تیربار موشکی سپاه» + فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب سپاه سیدالشهداء سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا فرمانده جدید سپاه فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.   به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.   وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید