Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید در نشستی با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به ۲۶۵ هکتار فضای سبز موجود، شهرداری گام‌های مثبتی را درخصوص کاهش میزان آب مصرفی در آبیای فضای سبز برداشته است و امیدواریم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای میزان استفاده آب شرب در آبیاری فضای سبز را به حداقل کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای انجام هرچه بهتر اقدامات و تسریع کار در موضوعات مطرح شده در این جلسه، همکاری صمیمانه همه دستگاه‌های مربوطه و تعامل بین ادارات امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

شهردار بیرجند با اشاره به اجرای طرح رود پارک شکراب اظهار داشت: کانال واقع در مهرشهر چهره منطقه را بسیار مخدوش کرده بود که با ورود به این بخش و اجرای طرح رود پارک، کانال مذکور که تهدیدی برای منطقه بود را تبدیل به فرصت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی هم ضمن استقبال از طرح رود پارک شکراب گفت: از اسم رود پارک بسیار ذوق زده شدم و در راستای اجرای این طرح از هیچ کوشش و همکاری مضایقه نمی‌کنیم.

احمد قندهاری با تاکید بر استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز اظهار داشت: پساب پایدارترین آبی است که می‌توان در آبیاری فضای سبز از آن استفاده کرد و ما خواستار قطع صد درصدی آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهرها هستیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در راستای بهسازی، درختکاری و اجرای شبکه آبرسانی ورودی‌های شهر بیرجند افزود: با توجه به محدویت‌های آبی فراوان، فرصت‌های آبی را نباید نادیده گرفت و با همین چشم‌انداز در صورت همکاری سایر نهادها، شرکت آب منطقه‌ای مکلف به تامین آب ورودی‌های شهر است.

این نشست با حضور شهردار بیرجند، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و مدیران شهرداری و شرکت آب منطقه‌ای درباره موضوعات مختلف از جمله مسائل و مشکلات شهر در بخش آب، حفاظت از منابع آب، اجرای طرح‌های پساب در راستای آبیاری فضای سبز، اجرا و اصلاح ورودی‌های شهر برگزار شد.

با توجه به اینکه بهره‌برداری از آب‌های غیر متعارف و پساب‌ها جزو اولویت‌های اول شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و شهرداری بیرجند است، برای ساماندهی این بخش و مدیریت هرچه صحیح‌تر و کاربردی‌تر پسماندها، همت و همکاری این ۲ نهاد ضروری است.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی محمدعلی جاوید آبیاری شهرداری بیرجند پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی آبیاری شهرداری بیرجند شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی آبیاری شهرداری بیرجند اخبار کنکور شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی آبیاری فضای سبز رود پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود