Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خلجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود 67 ساله در دی ماه سال 1394، از سوی مقام قضائی در یکی از روستاهای اطراف شازند با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان خبره پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیور آلات وی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهر زاده مقتول که خانمی با سوابق مصرف مواد مخدر می باشد مظنون که با دستور مقام قضائی فرد مذکور جهت انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل شد.

خلجی تصریح کرد: متهم که در بازجویی های متعدد فنی و تخصصی و با ارائه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد و گفت: در دی ماه سال 1394 با همدستی 3 نفر مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر داشته اند، به قصد سرقت طلاجات مقتول به منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شازند مراجعه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد 2 نفر از سارقان به قصد سرقت به داخل منزل رفته و خواهر زاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی بودند که سارقان پس از سرقت دست و پای مقتول را بسته و وی را در زیر پتو محبوس می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فوت خانم پس از گذشت چند ساعت پس از سرقت به دلیل بیماری آسم در زیر پتو تصریح کرد: پس از اعترافات خواهر زاده مقتول یکی از همدستان وی بلافاصله دستگیر و دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب می باشد

خلجی ادامه داد: یکی دیگر از متهمان اصلی نیز که در زندان بسر می برده است به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری همدست متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل سرقت آگاهی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات