Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انجام برنامه ریزی‌های نهایی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار در کرمانشاه خبرداد خبرگزاری میزان- شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انجام برنامه ریزی‌های نهایی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: در این راستا کار شناسایی این مجرمین به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی برای آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این سامانه آخرین وضعیت حبس، رهایی و آزادی مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار به منظور اشراف اطلاعاتی، رصد اقدامات، سلب هر گونه تحرک و اقدام سوء، پیشگیری از تکرار جرم و افزایش هزینه ارتکاب جرم مجدد انجام می‌گیرد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: اصلاح رفتار‌های مجرمانه مجرمان سابقه دار، حرفه‌ای و خطرناک و نیز ایجاد امنیت و آسایش برای مردم از اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با برخی مجرمان حرفه ای، اعلام کرد: در برخورد با جرائمی همچون منازعات دسته جمعی در مناطق شهری، قتل، سرقت به ویژه سرقت‌های مقرون به آزار یا سرقت اتومبیل و منزل، جرح با چاقو و سایر سلاح‌های سرد، قدرت نمایی با سلاح، قاچاق سلاح، جرائم علیه امنیت و قدرت نمایی در فضای مجازی هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

کرمی اضافه کرد: در این راستا شعب تخصصی برای هرکدام از این جرائم تشکیل و بر روند رسیدگی به پرونده‌ها نظارت می‌شود.     بیشتر بخوانید:      با برهم زنندگان نظم امنیت جامعه برخورد شدید می شود انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه مجرمین بانک اطلاعات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه مجرمین بانک اطلاعات بانک اطلاعاتی سابقه دار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت